GeritoDM |
10-08-2003 13:54 |
Hum, ik ben vergeten excuus numero uno aller tijden (sinds de jaren '90) te gebruiken: tis een rotscan.
Citaat:
Skald schreef op 10-08-2003 @ 13:05:
Op zich niet slecht, maar met een overdaad aan lijntjes en streepjes kan je natuurlijk veel verhullen, ik ben benieuwd naar het definitieve resultaat, mocht je daar nog een aan gaan beginnnen.
|
Je zal wel het onderste gedeelte bedoelen met de overdaad aan lijntjes en streepjes. Ik geef je volkomen gelijk; het was prut. Ik had eerst het lichaam te scheef onder het hoofd gezet, en aangezien het toch maar een schets was en ik geen goeie gum bij de hand had, ging ik er maar gewoon overheen.
Ik ga 'em misschien nog op de computer proberen uit te werken, als ik daar nog toe in staat ben.
Citaat:
S schreef op 10-08-2003 @ 13:26:
Wel aardig, maar dit is niet schetsen. Dit is krassen.
|
Ach, het verschil daartussen is niet zo groot geloof ik...
Citaat:
JeZuStEr schreef op 10-08-2003 @ 13:32:
dit is juist heel goed schetsen, misschien wat de dikke lijnen gebruikt, maar verder vind ik dit een hele goede schets.
|
Dank je. De de dikke lijnen zijn o.a. het gevolg van vervorming door het scannen en de staat waarin ik mij bevond toen ik deze tekening maakte.
Citaat:
Wishmaster schreef op 10-08-2003 @ 13:55:
ik moet zeggen, die kop is briljant, misschien iets teveel weg van een heel bekend schilderij ;) maar ik vind em gruwlijk goed! lichaam is wat minder, maar die kop (y)
|
'De schreeuw' bedoel je zeker? Tja, het lijkt er op, hoewel 'de schreeuw' grotendeels grondeloze angst uitbootst en mijn schets de bedoeling heeft om 'slechts' pijn uit te beelden.
Het hoofd is ook zeker beter dan de rest van het lichaam, maar dat ligt ook ongetwijfeld aan mijn inzet en de verhouding van tijd die ik aan beide delen heb besteed.
Dank je. :)
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 10-08-2003 @ 14:18:
Ik vind hem vet, juist met de basislijnen erop is dit heel cool. Alleen die staak had van mij weg mogen blijven, dan was het beeld nog spannender/intenser geweest.
voor de rest zeer cool
|
De staak heb ik ook op het laatst pas toegevoegd, omdat het beeld te leeg en te nietszeggend was zonder. Ik heb 'em wel teveel aangedikt, maar allé, bij zo'n schets maakt het mij ook niet zoveel uit. :)
|