![]() |
komen nike schoenen weer in??
in elke winkel zie je zoooooo veeel van die nike schoenen, nike air max, ook die hele ouwe van vroeger weer, en die lelijke nieuwe modellen. zal ik ook maar weer nike air max moeten kopen om erbij te horen zeker :cool:
|
Als-je-blieft niet. Vreselijk vind ik die schoenen. En ook al komen ze dan in, mij zul je er niet in zien lopen.. :p
|
Jeppo!
Of niet? edit: ow jij bent het: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=563376 Jij moet zeker nike air max kopen om erbij te horen. |
die zijn hier al n paar jaar trug..
de gabbers zijn weer trug, of ben ik de enige die dit merkt? als k hier een stoet golfjes of scoots voorbij zie rijden weet k wel hoe laat t is. |
was dat nog niet zo dan?
het lijkt wel of de hele mode wereld een grote stap terug heeft genomen en alles overdoet. |
blits
|
weinig kans een echte retro verwacht ik pas over 10 jaar, want ze zijn nog te kort geleden ingeweest om nu nogmaals in te raken
|
Ach, die oldschool modellen vind ik wel wat hebben. Of ze in zijn...geen idee.
|
Ik vind m'n nike-gympies nog wel leuk :D . Gewoon van die standaard gym-schoentjes. Ook al weer drie jaar oud, dus de gaten zitten erin, een veter is inmiddels geknapt (en allebei paars verkleurd) er zitten verspatten op.., maar ze lopen zo lekker :) .
Voor de rest zou ik ze eigenlijk gewoon weg moeten smijten. |
Nou over een tijdje worden die echt wel weer hip hoor, logisch :)
Maar dan op een andere manier gecombineerd. Niet zo sloeberig. En al helemaal niet als gabber. En dan die Nike Air Max, maar in een andere uitvoering |
Poe. Interessant zeg.
|
Citaat:
loop es door nederweert heen... veel kale koppen, lonsdale en offcourse nike air max. de meeste zijn natuurlijk wel neo-gabber |
Citaat:
Als die schoenen HIP worden, betekent dat niet, dat heel dat gabbergedoe weer in wordt. Maar die schoenen, anders gecombineerd :) |
Nikes zijn cool. Ja.
|
welnee joh
gekkie |
back to the max :d
hmm hoop niet dat die air max dingen weer in komen , vind ze lelijk :o maar heb stiekem zelf ook airloze nikes |
die air-max ofzo vind ik overigens ook niks
|
Air Ones :cool:.
Ik heb ze trouwens niet, ze passen niet bij mij. Maar ze zijn wel phat. |
Ik heb de afgetrapte nike air-max sportschoenen van m'n pa opgeëist omdat ik verder geen fatsoenlijke schoenen heb en te lui/goedkoop ben om ze te kopen.
Het ziet er ietwat goedkoop uit maar ze lopen echt heerlijk. Ik heb wel wat moeite om met kinderarbeid schoenen rond te lopen, maar anders waren ze gewoon weggegooid.. dus.. mwja. |
Ze zijn nooit egt uitgeweest voglens mij...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop het niet zeg! :P
|
Niks mis met Nikes.
Die Nike Air Max' vind ik wel :cool: .(Ik heb ze nu aan) |
Nike air max the best hakkechschoenen
|
Citaat:
|
ik heb nog nikes uit mijn quasi-gabber tijd ( de nikes maakten me gabber, maar dat was het ook)
ik heb ze nu nog en ze zijn nog mooi als sportschoenen, maar over my dead body dat ik ze onder een spijkerbroek ga dragen :eek: |
wat maakt het uit of ze "in" zijn? :confused:
|
Citaat:
Ik heb ze vanaf het begin af aan al in de winkels gezien.. Ik vind Nike maar niks, het imago is dom, de schoenen zijn dom de kwaliteit is ook niet gewledig.. |
Citaat:
|
vroeger had ik ze wel altijd, ze lopen relaxt, maar toen kwam ik erachter dat dc's nog veel lekkerder lopen :)
|
Citaat:
|
Hier zijn ze al weer een tijdje in. Vooral die Dunk's en Air Force 1 worden veel gedragen hier.
Met nike air max lopen ook nog heel veel mensen en dat zal ook altijd wel zo blijven omdat dit gewoon de lekkerste schoenen zijn. Ikzelf zorg ook dat ik altijd wel een paar air max in me collectie heb :) |
Toevallig viel mij het eergister ook weer op ja, niks voor mij overigens.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik beargumenteer zo ongeveer altijd mijn posts.. Dat jij het er niet altijd mee eens bent is jou probleem.. |
Citaat:
Alhoewel het er natuurlijk wel aan ligt wel model je hebt. Ik heb op 't moment die Air One's, en die zijn écht wel goed, qua kwaliteit. Het is ook 100% leer, dus wat dat betreft.. |
ik heb nu van die nike gympen.
die vind ik wel erg leuk (beetje adidas-model) |
ik zie weleens van die mensen met een nike logo
in hun haar geschoren, of een nike oorbelletje das pas uber triest |
ik heb nikes ja.
http://www.stress.no/images/Image_Pr...nklow_meny.jpg deze en ben er blij mee want ze lopen echt heeeeeeel goed.... |
Citaat:
|
weet ik :p ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |