![]() |
Zin...
Wanneer heb je dat, en wanneer krijg je dat? En hoe gaat het weer weg?
En waarom heb ik soms wel geestelijke zin, maar geen lichamelijke? (bv bij ongesteld zijn - het hoofd wil wel, maar het lijf ziet het even niet zo zitten) Veel mannen hebben 'altijd' zin (of niet? Jongens in ieder geval) of in ieder geval altijd de mogelijkheid om zin te hebben. Voor vrouwen is er gewoon niet altijd zin voorradig, maar is dat vaak wel met de juiste voorbereidingen te 'kweken'... En soms had ik geen zin totdat hij het opgaf en kreeg ik toen ineens toch wel weer zin... Zin is raar. En dit is een beetje een rare zin... ;) |
Als we samen aan het zwemmen zijn in mijn mini-zwembad, dan krijgen we meestal wel zin om te vrijen, spijtiggenoeg lopen hier nog zusje, broertje en mama rond :mad:
Of als we samen iets gaan drinken en dan allerlei dingen zeggen die voor ons beiden insinuerend zijn, maar waar de andere mensen niets van begrijpen. Of gewoon, als de zin me overvalt zoals ze wel dikwijls doet :) |
Vaak. :o
Zoals vannacht... gelukkig had ik een telefoon, en sms... :o :D En iemand (helaas 80km verderop) die er net zo over dacht als ik. :D |
Citaat:
Femke?? |
Nee, iemand anders.
Ben je jaloers...? Denk eerder dat je medelijden hebt. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm ja, bij mij is dat best makkelijk :o Waar het door komt.. tja, soms door een droom, soms door een 'goed' gesprek, geur of iemand zien die gewoon ontzettend lekker is :o
Ik ben eigenlijk altijd wel in 'the mood' te krijgen |
Citaat:
Ohja, een leuk SMS'je kan heel wat helpen... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Qimm? :o :D |
Citaat:
Je houdt toch zo van treinen? Nou voila, dan sla je 2 vliegen in 1 klap. En nee, je hoeft me niet te bedanken voor het goede idee. ;) |
Citaat:
|
Ik heb toch ook wel zo'n beetje altijd zin in sex, geloof ik.
Wat doe je eraan? :P |
Jep, me 2...
Ik ben altijd wel in voor sex hoor... Heb ook wel altijd zin :o |
Pas na de overgang hebben vrouwen volgens mij echt vaak 'geen zin', door een hormoontekort. Daarbij noemen de meeste jongens de gedachte "Jah, seks, ik vind 't goed hoor" al 'zin in sex', terwijl sommige meisjes denken dat je pas sex mag hebben als je denkt "Oooh ik wil sex ik wil sex ik wil sex ooh wie dan ook neem me, nu, geef me sex geef me sex!". En ja, die eerste gedachte komt natuurlijk meer voor dan de tweede.
|
Volgens mijn vriend ben ik erger dan hem ..
quote: schaal 1 - 10 ben ik 9, mar jij bent 10 .. Margoe, net als sarah heb ik ook vaak tot altijd wel zin, wat dus om kan slaan door ruzie, verdriet, of iets dergelijks .. irritant is t ook als huisgenote thuiskomen of foute motoriek (ineens zwaar hard AU) en dat je zo'n effect krijgt van: *weg spanning* en dan wordt iets ineens heel klein .. :o |
Citaat:
Ik heb wel vaakzin, maar ben vaak (echt) heel moe (heb bloedarmoede) maar meestal lukt het nog wel genoeg zin te kweken die mij door de moeheid heen te helpen, maar af en toe... mijn vriend heeft alweer zin als de keer daarvoor nog niet eens afgelopen is, maar dat hou ik toch echt niet bij :p |
Citaat:
Ik en mijn vriendin (ook ex) doen (deden) het ook gewoon tijdens die tijd.... :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik bij m ben kan hij me meestal wel heel snel in de mood krijgen, als ik het niet al ben... maar niet altijd, soms heb ik gewoon geen zin en wil ik alleen lekker samen liggen of zo. Bijvoorbeeld als ik ongesteld ben, of ik als ik een beetje een kutdag heb gehad. Als ik wat gedronken heb raak ik echt supersnel in de mood. Maar verder... als ie me op een bepaalde manier aankijkt of aanraakt, dan kan het heel snel gaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht echt niet dat Qimm me een PM stuurt met als tekst "waar en wanneer?". :p |
Citaat:
|
Citaat:
Het zit me nogal tegen de laatste paar dagen... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu, door de warmte en de alcohol...
de laatste tijd vaker :) zat dus echt iets niet goed in mijn exrelatie van 4 jaar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |