![]() |
Meeting - 07/05/02
Waar:
Utrecht - Centraal Station - Stationshal Ongeveer 13:00 Wie komen er?: Digger3 Petah Pilgrim Het is in de vakantie, althans voor waar ik woon. Ik weet niet precies hoe dat in de rest van het land geregeld is, maar we zien wel :) |
Citaat:
en hoe herken ik iedreen? |
Citaat:
|
ik wilde ook komme mag dat???:( ;) :rolleyes:
|
Citaat:
en dan de tweede week voor de mensen die 2 weken vakantie hebben??? |
ik moet nog ff mijn agenda nakijken of ik dan kan, of dat ik dan niet examen:eek: heb.
maar dan moet jij ook es wat eerder komen ja, de vorige keer heb ik je alleen maar kunnen bekijken.:( :p |
hmmm, ik denk dat ik ook weer es een keertje kom.
|
Ik zou graag willen komen, maarrrrrrrrrr ik ben dan op vakantie in turkije (waar het nu al 25 graden is:D:D:D:D). Het enige nadeel van die vakantie is, je raad het al: de zon:S
Ik ben ook sinds kort aanbidder van de ontdekker van de zonnebril;) |
Citaat:
Ook wel andere kleding dan laatste keer natuurlijk jaa, dezekeer wordt het wat langer, niet dat dat echt een prestatie is..... |
dr komt toch niemand opdagen waarschijnlijk.. maarja goed count me in.. tegen die tijd weet ik wel of ik wel of niet kan.
|
helaas maar dan moet ik net als alle andere doordeweekse dagen mijn baas verblijden met mijn aanwezighijd :(
ik had wel graag weer eens naar een scholieren meetting gegaan maar het zit er deze keer voor mij niet in :( is er hier bay the weg ook iemand of meer die ook naar de PFI dag gaan ? mischien leuk om daar eens een paar de hand te mogen schuden :) |
Ah, wat een heerlijke positieve instelling!
Maar heh, er is goede wil! :) |
ja ik kom ook waarschijnlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
wel jammer opzich, ik had nog wel zo'n zin om je te klieren:D :p , je moet dan maar tijdens je vakantie zo er bij lopen:cool: |
Citaat:
gaan we weer bij de burger king afspreken? was wel handig de vorige x en ki fighter moet ook komen, ik wil nou wel es zien hoe dat ki nou gaat. moet ie wel ff een kaars mee nemen ofsow, om uit en aan te doen |
Citaat:
en lol het groepje mensen in het zwart was van de meeting, het zag er echt grappig uit.. voelde me alleen niet zo thuis bij jullie in t paars *snik* maarruh, volgens mij moet ik stage lopen die dag.. weheeeeeee:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
/me was DOM HEEL ERG DOM
ik was even in de waan dat ik 2 weken vakantie had :) Niet dus, daaraan gekoppeld zit excursie week..... Oftwel ik heb dan helemaal geen vakantie :S Oftwel ik kan iig niet, dus even een andere datum gaan prikken dan maar :D |
ah, ik had met een week vergist.....
30/04/02 :) maar weet niet of er dan wel mensen kunnen komen dat is dus WEL in de vakantie :D |
Citaat:
|
Citaat:
ach jah, laat anders allemaal maar ook |
Citaat:
maar, ik vroeg me gewoon af, of je er aware van was.. maar, ik denk dat iedereen al plannetjes heeft voor die dag.. maar kan het ook mis hebbe. |
ach, het ligt gewoon aan mij, ik kan gewoon niet eens goed kijken wanneer er wel en niet vakantie is.... *zucht*
|
waarom kan t niet gewoon is in een weekend like always?? ik zie t probleem niet oor? of op vrijdagavond lol..
|
:rolleyes: digger3 :rolleyes:
|
gghehe, tja, ik werk tot 17:30 zegmaar 18:00 in Utrecht dan, heb er nu met de laatste keer niet zo'n goede ervaring mee ;)
|
Citaat:
en ja ging niet zo lekker he. lekkere meetings waren dah hahahaha ahaha muahaha.. ahum uh argh dan weet k t ook niet meer hoor. ga maar lekker uitruzien met zn 'allen'.. ben benieuwd;) |
ik zie het probleem niet helemaal, waarom niet op een zaterdag in de vakantie?
27 april hoeveel dagen heeft april? 3o toch? dan is de volgende zaterdag op 4 mei 11 mei 1 van die datums? |
/me vind zaterdagen een beetje eng ;P
|
Citaat:
|
zaterdag geen ov, dan kost zo'n dagje dus al gauw onnodig 20 euro meer, geld dat ik liever ergens anders aan uitgeef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal me er maar ff buiten houden, als er een datum bekend is, dan kijk ik wel of ik kan, ik durf namelijk niets meer voor te stellen, omdat dan toch nooit iemand kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik reply hier niet zo heel veel, maar ik lees het meeste wel altijd, lijkt me ook wel leuk zo'n meeting, maar...gaat het eigenlijk nog door :confused: En wat zouden we dan ongeveer gaan doen in Utrecht?
|
Citaat:
wat er dan gedaan word? de vorige x hebben we een beetje gezeten, gekletst en winkeltjes/kraampjes afgelopen |
kvind de meetings in utrecht nogal saai worden.. kan aan mij liggen hoor;) maar is misschien niet leuk om is iets anders te verzinnen? word misschien iets duurder voor de mensen hiero, maarja dan doen we tenminste iets leuks.. komen r misschien ook meer mensen... 1 of andere beurs ofzo?
|
Citaat:
|
|
hey die zonnewende is 21 juni, maar dan zit ik geloof ik met m'n toetsen etc (not sure)
volgende week dinsdag kan k iig wel. ben dan gewoon vrij, als het nou supermooi weer word, zullen we dan gewoon gaan picknicken ergenst ofzo? moeten r wel wat meer mensen als normaal komen hooor! |
mij is alles best, als ik dan maar geld heb.
die rot euro's ook, je kan er niet goed mee omgaan:D |
ik ga dan waarschijnlijk naar six-flags...
|
Citaat:
grrrrr kzat laatst echt te denken.. misschien is het wel een complot ofzo.. mensen geld uitbuitne, maarja dat klopt niet |
Citaat:
Misschien kom ik ook wel, ik vond die ene meeting in Utrecht namelijk erg gaaf! Alleen dat 's nachts fietsen dat was wel brak.. :D Poeh! Misschien naderhand nog even uitgaan in Utrecht? |
Citaat:
ontopic. ja op dinsdagavond uit in utrecht? lol. kunnen we t beter op donderdagoverdag doen.. en dan 'savonds utrecht in.. dan is ov gewoon geldig, en tis gezellig in utrecht op donderdagavond.. .. |
weheee :( mn plaatjes doen t niet:(
|
Citaat:
|
als het aankomende dinsdag is kom ik denk ik! wel, maar op donderdag avond kan ik nooit, dan moet ik trainen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |