![]() |
toch maar gemilimitreert haar?
Ik zat er over te denken om me bijna kaal te scheren (1 cm haar ofzo nog wel) alleen vallen meiden er minder op denk ik. Veel meiden die ff me leuk vinden kijken naar me gezicht/uiterlijk/haar.
Maar juist om de meiden wil ik het kort knippen, keb teveel relatie problemen gehad in een korte periode, vanbinnen is het gewoon een teken van ik hoef ff geen meid meer ofzo, damn moeilijk uit te leggen en zowiezo vind ik dat gemili.. haar bij mij best wel staat. Alleen dat wordt dan een tijdje zonder vriendin denk ik. Wat vinden jullie van gemillimitreert haar? (P.S We hebben het niet over Politieke shit) |
wat een argumentatie :rolleyes:
|
Citaat:
Verder: voor millimeterhaar moet je het hoofd hebben, maar áls je het hoofd hebt, is het ERG seksie. |
gewoon doen, doe ik ook altijd :D
|
Citaat:
|
"gemillimeterd", tenzij ik het fout heb...dat kan ik me echter niet voorstellen.
Wel, een week geleden heb ik dat ook laten doen, het is geweldig. De vrouwen geilen er veel meer op, maar daarom heb ik het niet laten doen. Het is gewoon prettig. Het is behoorlijk aan de droevige kant als je je haar draagt op een bepaalde manier omdat de meisjes dan op je vallen. Laat ik moraliserend doen: Wat moet je nou met een meisje dat jou wil omdat je leuk haar hebt? Dat zegt toch niets? Er zit toch geen waarde aan dat haar? Het is zeer handig om het zo kort te laten doen, en het voelt zeer koel aan in deze periode. |
Citaat:
|
Waarom kan je niet gewoon voor jezelf bepalen dat je ff geen relatie wilt.. waarom moet je jezelf dan metteen onaantrekkelijk maken...? Heb je zo`n kleine wil/doorzettingsvermogen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gemillimeterd haar urm ja like said before als je 't hoofd hebt, dan kan het. Maar ja, dat geld voor alles eigenlijk. Nu wil ik even een plaatje neerzetten om mijn stelling te bewijzen: http://www.snopes2.com/rumors/images/bush.jpg |
Bush & kaal haar? :confused: :eek: (n)
|
gemillimeterd haar is, als je 'r het hoofd voor hebt, erg dope.
(meisjes met gemillimeterd haar.. *hubba hubba* (y) :)) |
Citaat:
(Maar ik zou het toch niet moeten proberen, daarvoor moet je een muisje-gezichtje hebben) |
Citaat:
(kan wel weer djoelie-pica's opzoeken, maar das een beetj tè offtopic) |
Citaat:
|
Jou wens is mijn bevel
tadaaaaa http://www.epdeath.homestead.com/files/djoelie.jpg http://www.epdeath.homestead.com/files/djoelie1.jpg (2e is eigenlijk een platte kam, maar boeiend) |
Citaat:
|
Citaat:
~Demo |
niet zo huilen en scheren
|
Ik heb het laatst ok gedaan is op zich wel relaxt en als het niet staat laat je het gewoon weer aangroeien
Alleen om nou neer te zetten dat je het wil doen om geen vriendin te krijgen ofzo beetej triest majah :p !cm is niet egt milimeteren het woord zegt het al, 3mm is wel mooi, niet te kort maar ook niet zo half lang... |
ik zou het je aanraden, het is iig heel makkelijk en goedkoop :)
|
Djoelie! (y)
leeft ze eigenlijk nog Kaps ? |
Citaat:
|
(n)
|
gemillimeterd haar is geil.
heb ik ook. gedeeltelijk dan. |
Lekker doen wat je zelf wilt :\
|
Ziet er niet uit, alleen bij negers is dat leuk :)
|
Gemilimeterd haar is oke..Alleen je argumentatie
Je kan dan beter je jeugdpuistjes laten staan, of Anal Cunt en Lord Gore gaan luisteren |
Ik heb het pas ook gedaan.. het groeit toch wel terug.. en ik heb alleen positieve reacties gehad :)
gewoon doen joh.. is lache :D |
Citaat:
Sorry aan iedereen die nu denk waarom komt dit bejaarde topic opeens boven drijven, it was just really weird finding it |
Fijn voor je, maar uppen is nog steeds niet de bedoeling.
(Maar ik haal de up niet weg, mochten ze langskomen, kunnen ze het wel zien ^^) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |