![]() |
aanwijzingen geven tijdens sex
Ik zit een beetje met een probleempje, maar volgens mij ligt het ook echt helemaal aan mij!
Als ik met m'n vriend in bed lig, en hij vingert me bijvoorbeeld. Dan vraagt hij of het goed is etc. En wat hij beter zou kunnen doen.... Eigenlijk is het natuurlijk fantastisch dat hij dat vraagt. Maar ik durf hem dan toch niet zo goed aanwijzingen te geven of hem te zeggen hoe het fijner is etc. Heeft iemand dit ook? En hoe kan ik ervan af komen? |
waarom durf je dat niet? Als je dapper genoeg bent om het met hem te doen, moet je er ook over kunnen praten.
Hij moet toch weten wat jij fijn vindt? Er gaan geen LED indicatortjes op je buik op en neer als ze het goed of fout doen, je bent geen versterker. Zeg het! |
Citaat:
Kweet niet.... heel raar! |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga elektrotechniekstuderen dus dan zouden al onze sex probleempjes zo opgelost zijn soildeerbout erbij elke erin en voila een instant klaarkomknopje :D |
heeft hetzelfde probleem :(
ik kan je niet helpen vrees ik |
Citaat:
|
Citaat:
BTW een vriendin is goedkoper als zon klotepop van $5000 |
Citaat:
mijn vriendin is priceless :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien betaalt ze haar boodschappen in natura?
"Waar is de bedrijfsleider? *puppyogen*" :) |
Alles beter dan aanwijzingen geven vóór de seks.
"En als je dan op dat punt bent aangekomen, stop je vinger er dan vier seconden in..." Wellicht is de vagina een doolhof, maar zoals alle doolhoven laat zij zich het prettigst gebruiken zonder plattegrond en/of richtingaanwijzer. |
lolbroekerij :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed, die muizen dus instant verslaafd. Ze hongerden zichzelf dood, het enige wat ze deden is op die knop drukken. |
Citaat:
|
Ik neem aan dat hij een geheugen heeft. In het begin is het dus raar, die aanwijzingen, maar hij leert er wel het beste door, en het is de enige manier waarop hij echt goed in bed wordt:)
|
hmmm geef ik niet graag, ik beweeg mezelf eerder ipv het te zeggen ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |