![]() |
Opgeilen
Hoe kan een vrouw de man het beste opgeilen?
(en andersom) Wat vinden jullie het lekkerst om opgegeild te worden? gewoon lekker zoenen, handen bewegen over de rug, beetje kreunen? Tell me :) |
Citaat:
En nu geen vieze praatjes over sex met ijsberen! |
Citaat:
Heb ik ook, als ie maar bij me in de buurt is :) |
Als je staat te zoenen en je voelt dat hij een stijve heeft, schuur er een beetje tegen aan :P Vinden ze leuk :P
|
Citaat:
*weet ik* :D dan word ie gek!! |
Citaat:
offtopic: waarom houden vrouwen zo van pesten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heerlijk als ze met der nagels over me buikje gaat.. beetje onderaan, dat zorgt voor een kriebelend gevoel in me buik en tussen mijn benen :o Een meisje mag mij op elk manier opgeilen om vervolgens gewoon te stoppen. Maar zo gauw ze met der nagels over me buikje gaat of over me nek dan moet ze het ook helemaal afmaken.. anders word ik gek :o Er zijn nog meer manieren om mij optegeilen.. maar dit is toch echt... zalig :) |
Citaat:
|
Citaat:
zelfde als dat ik een scheet in de kamer laat dat is vervelend voor de mensen die er zijn maar macht dames ik volg het ff niet en nee geile jongens lopen niet als hondjes achter je aan (uitoznderingen nagelaten) edit: typo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? Omdat het KAN! het is gewoon erg leuk :) |
Het is toch vrij normaal om elkaar een beetje te plagen bij het voorspel, Warsocket?:)
Oke, als je na het opgeilen helemáál stopt dan is dat dom, maar eventjes stoppen... dat is leuk:) Ontopic: Hoe een man een vrouw het beste op kan geilen? lief doen, zoenen, strelen, geile dingen zeggen, etc:) toch niet zo moeilijk, lijkt me. |
opgeilen zuigt, bah :p
|
XBelleX stuurt me altijd sexy foto's van haarzelf om me in de mood te brengen.
|
Citaat:
|
give me a fucking break
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is leuk, maar om nou te zeggen dat je er gek van wordt... |
haar los gooien natuurlijk ;)
|
Opgeilen is niet zo moeilijk...
Jongens zijn vaak al snel geil :) Een hele goede bij mij is: lekker over m'n buik (/borst) kriebelen, over m'n rug ook. Maar begin maar eens met een paar geile zoenen. Nee hoeft niet altijd met tong :s en tja.... handje die broek in eey, werkt al helemaal goed |
Ik geloof dat er ergens in de Kamasutra staat:
'Een vrouwenlichaam heeft veel macht' :D Helemaal waar. En hoe de vrouw haar macht laat spreken maakt eigenlijk nog niet eens zoveel uit. Op een bepaalde manier bewegen, een aanraking op een bepaalde plek (hoeft niet noodzakelijkerwijs een intieme plek te zijn), een bepaalde blik, zichzelf op een bepaalde manier kleden, haar stem; de meeste vrouwen beschikken over een uitgebreide trucendoos. Vind ik in ieder geval helemaal niet erg. ;) |
Citaat:
|
Soms is het serieus zo dat we elkaar alleen maar met een kusje begroeten en dan voel ik m al groeien... geen grap :D Gaat sowieso altijd supersnel bij hem. Maar over het algemeen; zoenen met heel veel tong, bijten, met mn nagels over zn bovenarmen, bovenop m gaan liggen en een beetje draaien etc. en op nr 1 de beroemde oorlel.
|
Citaat:
maar macht klinkt zo van ik wrijf over zijn leuter heen en hij doet alles wat ik wil(n) (+ je zit nooit helemaal gevangen, mannen hebben ook 2 handjes gehad :D) + als je gewoon een random iemand opgeild in de stad bv dan heeft ie geen zin in jouw, maar gewoon zin (en hij denkt dat jij gewillig bent dus hij heeft zogenaamt zin in jouw) |
als ik op een tafel zit of een stoel ofzo en dan met gespreide benen over me heen kom staan en me zoent.
|
Citaat:
Ontoppic: Mijn vriendin krijgt me helemaal gek als ze op mijn oorlel zuigt, en da heel zachjes in mijn oor kreund. *voelt zich al helemaal warm worden* of bovenop me gaat zitten met haar haren los en heel lief/geil kijkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |