![]() |
That 70's Show
Vet leeuuk Wie nog meer leuk vindt ?
Maar waar was t vandaag ?? Zat ik daar met mn videoafstandsbedieninkje en cola en bordje eten met papa en mama en theeeen... komt t nie |
(poging 3. :cool: :D)
That 70's Show rules. :cool: Ik vind 't echt zo megagrappig, kijk 'r altijd naar uit. Dus ja.. beetje balen dat 't vandaag niet was, maar ik heb geen idee wat yorin nou weer heeft gedaan dan, want 't staat overal aangegeven dat 't wel kwam.(n) Naja.. dan maar hopen op zaterdag weer en door de weeks Punk'd kijken. :o *Ashton luv* |
Citaat:
Ok nu staatie op 2 verschillende plekken.. welke houdt t langer uit :o |
Kelso don't play with the cheese :mad:
|
Fez :cool:
http://starworld.indya.com/that70sho...ges/image2.jpg k heb helaas vandaag niet gekeken. Gister wel, echt briljant dat stukje als Fez op die meid wil afstappen. |
Hyde is leuk!! :cool:
|
Wiej! Ontzettend leuke serie, jammer dat ik hem meestal mis omdat ik altijd de tijd vergeet.
|
T was zo leuk toen Kelso die koekjes had gemaakt, en Hyde zei dat Donna geen vieze koekjes zou willen.
Kelso: 'They're not dirty...' Hyde: *Kicks* 'They are now...' Fez, don't eat anything from the floor, honey... |
Citaat:
|
Het was vandaag niet! Stelletje fuckers..
Maar het is echt super idd :D (y) |
Citaat:
|
ashtonished. :o
*can't wait to get home* want daar heb ik de aflevering van gisteren op band. (y) |
Verheug je maar, het was echt cute...
|
Citaat:
Ik heb via Kazaa ooit 1 Punk'd clip gezien (van Eliza Dushku :D) en die was (y) maar ik wist niet dat het ook op tv kwam. Op een Engelse of Amerikaanse zender? :confused: |
Citaat:
|
Ik vind het een zwaar coole serie. Ben vooral fan van het roodharige meisje >:]
|
Citaat:
*Moron* :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldig stoere serie. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
nah, volgens mij is dat 'em niet |
Citaat:
btw. That 70s show is :cool: |
wanneer komt het eigenlijk precies? Zie hier zo snel geen gids liggen..
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat ene stukje... 'Pick me.' 'Pick me.' 'PICK ME!' 'Pick me.' 'Pick me.' 'PICK ME!.' |
Citaat:
Spoiler
:D |
Citaat:
|
nja... zolang ashton erin zit, is het wel wat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de aflevering van zaterdag gezien! Maar ik kende 'm al.. heel raar. Ik moest zo lachen om Kitty's hoofd toen Laurie dr haar had gedaan. :D(y) En ja, dat Pick ME! was ook gaaf. :D |
Citaat:
Hóóófd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
alles wat gezegd is ben ik 't eigelijk mee eens, erg koele serie:) (y) gewoon te grappig:cool: en tsjah Ashton he;o ;)
|
:cool:
|
Donna: Steven (Hyde) is destined to one of the smartest people-Hyde: Nice.
Donna: in his cellblock. (y) Donna en Hyde roeleren :o :D |
Fez it's not real english when you speak it with a foreign accent
:rolleyes: :D |
Citaat:
*Proest* |
Citaat:
|
Citaat:
Of heet jij soms Fez? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
"Hey hey hey Donna"
Wanneer die vriend van Donna (ja ik vergeet al die namen altijd) op de piano ligt en haar toezingt" :D Maar ik ben fan van Hyde. Is dat echt de broer van Francis uit Malcolm in the Middle??? Ghehe, komisch, die is namelijk nog lekkerder dan Hyde. :p |
Keek t 'vroeger' altijd, nu heel soms nog wel. :) Ik vind t ook komisch, leuke droge humor en leuke personages. :)
|
Ik heb de aflevering van afgelopen zaterdag nu 4 keer gezien.. tijd voor 'n nieuwe want ik kan deze vrijwel helemaal meepraten. :o
|
weet je wie fucking lekker is??
neej?? ASHTON!!!!!!!!! (y) :D :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |