![]() |
nieuwe sevendust single
Ze zijn bezig met het recorden van hun 4e album.
Alvast hun 1e single, radiovriendelijkheid ten top: Commentaar graag. http://www.sevendust.com/seasons/download.jsp |
'wel leuk'
niet vernieuwend ofzo, beetje te gelikt |
Op zich wel een lekker nummer
maar er is inderdaad wel duidelijk aangestuurd op hitpotentie Maarja, ik ben ook niet echt bekend met meer werk van sevendust. |
IK HAD EM LEKKER AL VOORDAT FRISO TOPIC MAAKTE!
HAHA HAAH! n000000b :cool: ik sluit me bij de rest aan. Klinkt goed, maar beetje te standaard sevendust-single-achtig. hopelijk wat meer variatie op het album. |
Ik heb een beetje moeite met Sevendust-songindeling.
Vaste lijnen couplet,refrein,couplet,refrein,bridge en 200x refrein. En altijd dat 'step up to me', 'enemy', 'wannabe'. Altijd dezelfde woorden. Hij husselt gewoon met een random-wordmachine (spijtig genoeg heeft die machine maar 20 woorden) |
daar kan Morgan Rose niks aan doen, met zn beperkte woordenschat :P
Verder heb je gelijk, ik vind de eerste cd kwa songs eigenlijk het beste, later werk lijkt soms ERG op elkaar. |
ik vind het wel lekker klinken
|
reffrein is kut.
dat intro klinkt wel lekker, zit een geinige bassdrum partij in. kvind et nummer wel minder dan de meeste nummers op Home. blijft voor mij toch de beste CD van ze. |
Citaat:
Veel en veel te veel zelfde riffs. Ik vind 'sevendust' en 'animosity' wel weer goed, maar home was te veel 'nu-metal cliche'-inhaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgan Rose is gewoon een vette drummer :D
|
Citaat:
die zanger-dude heeft zijn dreads eraf. |
ik hou niet zo van Sevendust, maar ik zal het nummer voor het lot van de objectiviteit eens downloaden.
als je goed oplet merk je dat ik vandaag meer onzin uitkraam dan normaal. moge deze dag je heugen. ik heb trouwens fireballen gekocht he? hoe true ben ik. ik wist niet dat er kauwgom in zat! |
Citaat:
(maar dat je niet eens wist dat het kauwgom was, schaam je :o )... Maar ontopic, Sevendust klinkt gewoon elk nummer het zelfde, maar das opzich wel chill.. Gewoon een cd lang in dezelfde groove.. Ik vind Home wel een lekker relax album, lekkere zware sound.. Mss wel nu-metal cliché op zijn top, maar laat het dan wel lekker nu-metal zijn.. En tjsah dat nieuwe nummer, ach het kan beter.. |
"Black" is een supervet nummer... Complete cds konden me nooit zo boeien van Sevendust. Altijd beetje tweederangs vind ik. Zal de single eens downen, maar ik vrees het ergste...
|
Vind je Bender niet eens het tofste nummer ??
Als Deftones fan zou je dat nummer opzich wel goed moeten vinden :p.. |
chino is kut. Geef dan maar Licking Cream
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah :p
wel aardig dit nummer, maar niks nieuws eigenlijk. idd: coupletje: dum-da-dum-dum en refreintje: lalalalaaaaa jamerrrrrr. |
Ik heb m gedownload maar ik vind dit niet zo. :p
|
*gaap* :o
|
Als ik 't luister denk ik aan Linkin Park. Ik heb ooit wat meer van hun gedownload. Dat was veel lomper. Maar dat vond ik ook niet mooi. Maar wel wat orgineler dan dit.
|
Citaat:
Daarom moet ik het album beter moeten vinden. juist ja. Puur daarom. Dus als een band besluit om van standaardstructuren af te wijken moet ik het al beter vinden ongeacht de kwaliteit. Non argument, Diptwat. |
Citaat:
|
Citaat:
zoals ik net zei. de structuur is te standaard, maar dat betekent niet meteen dat een ongewone structuur wel goed is, dan moet het nog altijd kwaliteit bevatten. |
Citaat:
Maar hier kunnen we eindeloos over door mieren. Ik vind Home beter en jij niet. Punt. Biertje? |
Citaat:
Maar jij zei het gewoon alsof ik dat MOEST vinden. Snappie? Goed. Biertje. Wil je een cd van Harvey Milk (ow dit moet via msn, maar goed, die uitvinding schijn jij niet meer aan te doen). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |