![]() |
ik wil tegen haar zeggen dat ik van haar hou maar..
hoe moet ik dat zeggen? moet ik haar hand vastpakken of iets dergelijks??
hellup normaal bennik nooit verlegen maar nu klap ik dicht. weet iemand wat ik t beste kan doen en zeggen? |
Op het moment dat JOU goed lijkt! Als je denkt, "god wat hou ik toch van haar" een moment van jullie samen zeg maar.
|
nadat je haar een kus hebt gegeven en je haar aangekeken hebt. en zorg er wel voor dat je het ook nog meent. dan komt het heel mooi over allemaal.
|
Ik ben van mening dat zoiets juist niet zeggen op een overduidelijk 'moment' het nog veel leuker maakt..
Wanneer je elkaar al diep in de ogen kijkt en weetikveel wat dan zijn woorden alleen maar een toevoeging.. wanneer je op een totaal onverwachts moment plotseling 'ik hou van je' in iemands oor fluistert staan de woorden helemaal op zichzelf en hebben hun volledige betekenis.. dus daar ben ik voor maar iedereen heeft zn eigen manier |
oke grote bijzaak k heb t dr nog niet mee
|
Citaat:
Sja, dan bestaat er denk ik niet echt een juist moment voor.. Wanneer je haar weer ziet zou ik het tegen haar zeggen als ik jou was, de manier waarop.. ja, een manier is er ook niet echt. "Ik wil je eigenlijk iets vertellen" en dan losbarsten.. Ik zou dan echter niet zeggen "ik hou van je", als iemand waarmee ik niets heb dat al meteen tegen me zou zeggen, zou ik me doodschrikken.. Nee, meer dat je meer dan vriendschap voelt of dat je verliefd bent of dat je haar graag als vriendin zou willen hebben etc. |
Vanuit mijzelf beredeneerd is t lekker spontaan als je van te voren alles plant. Gewoon ter plekke doen wat je op dat moment het beste lijkt.
|
Citaat:
Maargoed dat is mijn mening :) |
Als je nou eens begon met ik ben verliefd op je?
Dan schrikt ze niet zo. |
Citaat:
|
Mijn vriend heeft het gezegd op een moment dat we elkaar heel hard aan het plagen waren, dus toen ik het helemaal niet verwachte.
Was ik effe geschokt, maar heel gelukkig achteraf :) |
Je kunt ook eerst onder een smsje zetten LUV YA... En dan kun je het normaal ook wel een x zeggen :) Zo begon ik, en doe ik trouwens nog steeds, ook. Ik vind dat als je zoiets onder een smsje zet, het altijd lief lijkt... IK HOU OOK ECHT VAN HEM... En m'n msn naam is ook vaak iets van: I luv Frank (L)
|
Ik zou beginnen met 'ik ben verliefd op je" of "ik ben gek op je" ipv "ik hou van je". Dat wil gelijk wel een beetje heavy om op iemand te laten vallen, dat kan behoorlijk afschrikken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |