![]() |
[voetbal] Belgie - Nederland
Je weet het, of je weet het vanaf nu. Op woensdag 20 augustus as wordt de 123ste Derby der Lage Landen gespeeld in het Koning Boudewijnstadion.
Wat is jou voorspelling? :p En wees nou een klein beetje lief voor de kleine Belgisch. Wordt deze wedstrijd in Nederland op (grote) schermen gevolgend? En weet iemand toevallig zo eentje staan in Nederlands Limburg, Nederlands Brabant? |
0-2
|
0-2
|
2-1 voor de Belgen
En in het noorden zijn ze nogal bescheiden (doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg) Zal dus niet (in Assen iig) op groot scherm te zien zijn. |
Ik hoop op net zo'n geweldige wedstrijd als die 5-5 van een paar jaar geleden, dat was echt prachtig. Maar dat verwacht ik dit keer niet.
Het Nederlands elftal presteert het laatste jaar niet echt geweldig, maar de Belgen bakken er ook niet al te veel van. De spelers van Nederland hebben meer kwaliteit en daarom denk ik ook dat Nederland het zal winnen. Ik denk 3-1 1-0: v. Nistelrooij 2-0: Overmars (mits hij erin staat) 2-1: Sonck 3-1: v/d Vaart |
Belgie 1 - 6 NEDERLAND :cool:
0 - 1 Van Nistelrooy 0 - 2 Ricksen 0 - 3 Makaay 0 - 4 Cocu 0 - 5 Van Nistelrooy 0 - 6 Overmars 1 - 6 Sonck (Redt de 'eer' voor de Belgen) :D :p |
Citaat:
Ontopic: 1-1, saaie match. Baseggio scoort, en voor de Hollanders: I don't give a **** :o |
Citaat:
Wees juist blij, ik was in eerste instantie niet van plan jullie die goal te geven... :D :o Citaat:
|
NL wint met 3-1 ;)
|
Citaat:
|
5-5
|
Hehe 2 jaar geleden toch?
1-3 overigens denk ik :) |
1-4
|
In Nederland worden meestal alleen de belangrijke wedstrijden op schermen. Zo'n potje ballen met de Belgen, kunnen ze eigenlijk ook net zo goed tegen elke hoofdklasser doen.
Daarom denk ik dat het een mooie 0-6 overwinning voor Nederland gaat worden. 0-1 vd Vaart 0-2 vd Vaart 0-3 Kluivert 0-4 vd Meyde 0-5 Kluivert 0-6 v Bommel (... en een rode kaart voor F. de Boer, als die Belgen al de hele wedstrijd stiekem vervelend lopen te doen, en hij een keer een echte tik teruggeeft) ik ga nog even verder dromen |
België - Nederland 2-2
1-0 Sonck 1-1 v/d Vaart 1-2 v/d Vaart 2-2 van Damme :p ;) |
Belgie - Nederland 1 -2
Zijn de selecties trouwens al bekend, zowel van Belgen als van Nederlanders? |
Wat een overmoed :D
|
Citaat:
tadadadadadadada |
Met de steun van deze helden moet er natuurlijk gewonnen worden
http://www.sport.nl/beeldbank/200/02...supporters.jpg Ik ga voor een 3-1 overwinning 0-1 Frank de Boer E.D. 1-1 Frank de Boer penalty 2-1 Seedorf penalty 3-1 Van Damme E.D. |
Seedorf die een penalty maakt?
|
Citaat:
Peeters heeft toch ook 3 keer kunnen scoren ;) |
3´ 1 - 0. Sonck.
45´ 1 - 1. v. Nisterlrooy. 75´ 1 - 2. v.d. Vaart. Zal ik ook de gele kaarten vermelden? :o 1 - 2 voor Nederland is mijn voorspelling. :) |
Citaat:
|
4-1 voor Nederland.
1-0 Kluivert 2-0 Overmars 3-0 Kluivert 3-1 Sonck 4-1 Davids (of Seedorf) |
België - Nederland...zal wel 1-1 worden ofsow in een doodsaaie wedstrijd
wie er scoren kan me niet schelen. en het liefst zie ik de belgen winnen:) (ja ik ben nederlander) |
Citaat:
|
nederland zal ten onder gaan met 1-0
|
4-1 voor Nederland.
|
2 - 2
|
'17 0 - 1 Kluivert
'29 0 - 2 van Nistelrooij '35 1 - 2 Voor een of andere belg, kweet die namen toch niet :p '43 Enorme kans voor Seedorf, bal raakt paal '71 1 - 3 Overmars keihard links in de hoek geschoten :D '85 Enorme kans voor Davids, goal wordt afgekeurd omdat Ruudje zoals gewoonlijk buiten spel staat :o '92 1 -4 Cocu tikt 'm met een beetje geluk erin :) Conclusie: Leuke wedstrijd met 1 - 4 voordeel Nederland (y) |
Citaat:
;) |
Is het trouwens waar dat de Belgen de Nederlanders (bij voetbalwedstrijden) haten, zoals de Nederlanders Duitsers haten?
Dat las ik in een interview met die gozer van 'Je zal het maar hebben' (waar ook bloempjuh in zat). Hij heeft zowel in Nederland als in Belgie gewoond, maar is het voor de Belgen dan net zo belangrijk om van Nederland te winnen als dat wij het geweldig vinden als Oranje van die Duisters winnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
doodsaaie 0-0
|
Citaat:
En Holland doet ni mee olé olé ---> Belgische spelers in vliegtuig op weg naar Japan :D altijd leuk om van dat arrogante volkje te winnen ;) |
Citaat:
als wij met het vliegtuig naar portugal toegaan zullen we het zelfde zingen over jullie trouwens... |
Citaat:
:rolleyes: |
Nederland wint met 1-2 of 1-3 denk ik.
Nederland is de laatste jaren nu eenmaal iets sterkers al zijn het wel atijd mooie wedstrijden. de 2-2 en de 5-5 bijv. Maar 1 x Van Nistelrooij 1 x Sonck 1 x Kluivert (ook al hoort ie niet in de basis) 1 x Makaay |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet iedere nederlander is maar arrogant :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
en op dit forum zit toch niet iedere nederlander... 0-2 vind ik zelf een redelijke uitslag. |
ach,zal wel saai worden 0-1 voor Nl denk ik....
|
0-2 voor de Nederlanders
Nouja, misschien een 1-2 als de "goude" driehoek zou willen werken. *kuch* |
Waarom denken jullie dat Sonck bij ajaks speelt... :rolleyes: ;)
Ik denk niet dat het zo'n simpele overwinning voor "ons" wordt, mag blij zijn met een 1-2... |
1-1, doodsaaie wedstrijd. Of nee, doe maar 0-0.
|
Wáát zijn die Belgen stil ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |