![]() |
Waar heb je zin in?
Waar heb je op dit moment het allermeeste zin in?
Het moet wel reëel blijven, dus noem geen dingen als wereldvrede ;). |
in een verfrissend drankje
|
*begint* "... *zegt toch maar niet*
*zucht en dramatisch kijkt* |
Appeltaart.
We hebben nog 3/4 appeltaart over :o |
*bakt extra appeltaart voor WD*
|
ik wil heel graag donderdag mijn examen havo natuurkunde gaan halen :) en das opzich nog wel redelijk reeel :)
|
Citaat:
|
hm en ik heb zin in een blikje tijd
|
Citaat:
Nu ik er verder over nadenk.. ik heb ook wel zin in mn halfordsjochje eigenlijk (niet al te letterlijk) :| :( (y) |
Citaat:
|
Citaat:
het is een passie :cool: |
In een bubbelbad zitten :D
|
pizza
|
Een grote fles water...En dat is reëel :cool:
|
Citaat:
*pompt fietsband op* *adviseert beetje over auto-accessoires* :p |
Citaat:
rotjoch |
Sex. Maar dat weet niemand. :]
@Ilsje: Haa, en ik weet het. >:] |
één nacht alleen, één nacht alleeen. Met de stilte om me heen, éen nacht alleeen. :P
|
Een warme douche. (y)
|
Citaat:
Maar omdat het reëel moet blijven... Ontbijt. |
in ijs :o
|
In feest en in taart
|
Ik heb zin om te zinvol te maken.
|
Om elke zondag naar enschede te gaan ( is alleen zo een end weg)
|
Om gewoon op de fiets te stappen en gezellig op bezoek te gaan bij wie dan ook :)
Ik heb zoveel gefietst dat ik 2,1 kilo ben afgevallen :eek: |
Ik heb zin om de tuinsproeier aan te zetten en dan in mn bikini onder het koude water te staan!
En guess what... dat ga ik zometeen gewoon doen! |
iemand die hier even het hele huis komt opruimen voor mij
|
punica
|
in zwemmen :rolleyes:
|
Aan volgend weekend! Mijn verjaardag :D Gaat leuk worden :o(y)
|
ik heb zin om te ontbijten.
|
ik heb zin om m'n vriend te gaan zien...(kan pas over een week:()
en om te gaan logeren bij m'n neefjah & nichtjes morgen :) |
Citaat:
|
sprite 2 keer 1,5 liter
|
in bart..
|
Om mijn vriendin een klap te geven. (y)
|
Dan krijg je er dus echt wel meteen eentje terug, schatje! ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanmiddag lekker thuis blijven en af en toe een beetje in de tuin liggen, helaas moet ik 'werken'. :(
|
Een tosti.
Goh! die ligt voor me |
Een raketje.
RAKETJESETERS STERVEN JONG Professor M.a. Gistraal van de universiteit van Oxford weet het zeker: Raketjes veroorzaken hart- en vaatziekten en zelfs impotentie. Gistraal onderzocht ruim 1100 mannen en 300 vrouwen. Hij vroeg ze letterlijk het hemd van het lijf:"Eerst vroeg ik naar normale dingen, zoals naam, leeftijd, bloedgroep, pincode, lievelingskleur, gordel wel of niet om, enzovoort," aldus Gistraal. "Naarmate het onderzoek verder vorderde kwam ik erachter dat mensen die raketjes eten een zwakkere weerstand hebben. Tevens waren sommigen die vrij veel raketjes eten (daarbij moet je dan denken aan gemiddeld zo'n 5 raketjes per dag) spontaan begonnen met het dagelijks beluisteren van de top 40. Raketjes verhogen het cholesterolgehalte en bevatten veel verzadigde vetten, terwijl bijna iedereen denkt dat raketjes slechts uit water, kleurstoffen, en conserveermiddelen bestaan." Veel mensen betitelen de uitkomst van Gistraals onderzoek als 'ronduit belachelijk'. Gistraal is echter zeker van zijn zaak:"Op het eind van mijn onderzoek heb ik alle vrouwen hun kleren uit laten trekken en zag ik dat vrouwen die hopeloos raket-verslaafd zijn en gemiddeld 25 raketjes per dag verorberen opvallendere bloedvaten hebben dan vrouwen die minder raketjes eten. Ook de mannen heb ik het hemd van het lijf gevraagd; veel mannen die raket-verslaafd zijn kregen hem niet omhoog, terwijl alle mannen tussen de 20 en de 23 jaar oud waren. Dit is mijns inziens een legendarische doorbraak op het gebied van de voedingsmiddelenindustrie." Mevrouw S. Mokkel, importeur Oh la lá-ijs in Nederland, is van mening dat meneer Gistraal op z'n zachtst gezegd 'het IQ heeft van een raketijsje dat 3 jaar over datum is'. Ambtenaar Cor Rupt liet weten dat de raketjes vooralsnog voorlopig uit de vriezers zullen blijven:"Ik vind het natuurlijk ook belachelijk wat Gistraal allemaal beaamt, maar om de veiligheid van de consument te waarborgen zullen raketjes tenminste de komende 2 jaar niet verkocht worden." Gistraal liet overigens weten dat hij een afkick-kliniek heeft geopend voor raket-verslaafden. ten slotte merkt hij nog fijntjes op dat Mokkel haar naam geen eer aan doet:"Zij is er het levende bewijs van dat het eten van veel raketjes ongezond is." |
nog een paar weken zomervakantie
en chocola :o |
Ik heb nu gewoon zin in een uurtje zon. :o
Studeren is zo klote, tering. :) |
Ik heb zin om een heleboel mensen die ik alleen via Internet ken eens IRL te ontmoeten.
Slaapfeestje!!!!! :D |
dat me vriendin terugkomt van vakantie
|
Citaat:
|
Chocola.
|
Citaat:
|
In de dag dat het overdag niet warmer wordt dan 15 graden.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |