![]() |
:p
je bent...
mijn regen en mijn zon mijn pil en mijn tampon mijn paspoort en id mijn computer en tv mijn schoenen en mijn sok mijn schaap en ook mijn bok mijn kaiserbroodje en pistolet mijn slaapzak en mijn hemelbed mijn wenteltrap en lift mijn potlood en mijn stift mijn lepel en mijn vork mijn hobbit en mijn ork mijn schooltas en etui mijn citroen en mijn kiwi mijn tanden en mijn mond mijn dwerghamster en hond mijn sterke drank en wiet mijn gedicht en liefdeslied mijn mars en mijn twix maar eigenlijk ben je niks |
:D (y)
|
masterpiece
Ik vind het echt goed |
(y) VEEEEET :eek: (y) :) :D
|
hehe.
zoals ik al zei op d & a: bij verveling ben ik een gevaar voor mezelf. ivm stoned. |
Citaat:
|
als dat zo is...
nja, tis het uitproberen waard :D |
Sorry :o
|
Citaat:
|
Best Liefkleinmeisje, dit gedicht is volkomen de mist in geschoten. Hedentendage dient men, tenzij men inderdaad van de pot gerukt en/of anderszins achterlijk is en/of een nog vuil achterwerk heeft, de groengeschubde, lichtbehoornde LPF-achtige vriendelijke meneer te spellen als 'orc'.
|
beste tacidvs...
kun je niet gewoon zeggen wat je bedoelt in een ķets beter leesbare zin? Maar goed, ik ben BlIJ dat ik niet weet waar je het over hebt... orc/ork....boeiend? |
Citaat:
|
En laten we ons nu maar bij het gedicht houden. Allemaal!
|
Citaat:
|
(y)
|
Leuk bedacht (y)
|
prachtig! (y)
|
hij is vet :D (y)
|
hij is waardeloos (n)
|
Soms slaat de woordkeuze nergens op, anderzijds leuk bedacht, goed verzonnen... you name it
Toch; ik ben er niet kapot van |
Ork, Yrch, Urk, Urku en Uruk zijn allemaal toegestane synoniemen.
|
wel erg opvallend en orgineel moet ik zeggen (Y). leuk om te lezen: het zegt me niet zoveel, tis meer een opsomming, maar gewoon een grappig gedicht. hij doet me op een of andere manier denken aan 'ik wou dat ik jou was' van veldhuis en kemper...sorry das een van mijn hersenspinsels...kvind erg orgineel (nogmaals ;))!! leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56. |