![]() |
spuiten of 'druppelen'
ik had het er laatst met iemand over en toen vroegen we ons af of de meeste jongens nou spuitend klaarkomen of dat het eruit druppelt, dus niet verder als 3 cm ofzo komt :eek:
en ik bedoel nu ls je in 1 keer doorgaat he, en niet 100 keer stopt vlak voor t hoogtepunt waardoor t lang niet meer zo kraachtig is als je komt........ ik ben van mening dat de meeste jongens toch wel een stukje zullen spuiten, ik iig wel :) |
Nou, volgens mij is 't net andersom! Je zal veel meer/verder spuiten als je 100x bijna komt ipv in 1 keer door te gaan...
Stimulatie van de prostaat laat je ook verder spuiten (maar dat is als meisje niet altijd even leuk om te doen). |
Citaat:
ik druppel meestal, maar das denk ik omdat ik me 2 keer per dag aftrek. alsik et 1 of 2 dagen niet doe en ik ben erg opgewonden als ik me aan et rukken ben... dan spuit ik wel eens tegen de arm die onder mijn hoofd ligt (klig altijd op mijn zij) |
Uiteraard heeft de frequentie er ook iets mee te maken... wie het 1 of 2 keer per dag doet, komt minder ver dan iemand die het enkele dagen niet doet en erg opgewonden is... (nou lijk ik wel de expert hier) :D
|
Sofie heeft gelijk. Het aantal orgasmes en de kracht ervan (randjefietsen veroorzaakt inderdaad heftiger orgasmes) is van invloed op de heftigheid van de eruptie.
Maar ook niet iedere jongen spuit even heftig - is mij wel eens verteld. |
Citaat:
|
Ik spuit! :D
|
Verschilt per jongen.
En de manier verschilt ook ;) Als je gewoon een paar uur de tijd neemt en flink gaat randjefietsen dan zul je daarna een flink eind komen :P Als je echter gewoon begint en meteen in een keer doorgaat voor het orgasme dan zal er beduidend minder kracht achter zitten. |
vlak voor je gaat komen, je pisbuis dicht knijpen, en dan loslaten, zo kan je letterlijk 30cm ver komen :p
|
Citaat:
|
een keer een week niet masturberen..dan schiet je nog verder..maar wat heb je er aan...
|
Citaat:
|
over het algemeen spuit ik
|
Ik heb het maar even nagevraagd, en er schijnt geen peil op te trekken te zijn.
Ik ging van uit dat hoe heftiger en lekkerder het orgasme, hoe verder er gespoten word en hoe meer het was. Maar nee dus. Doe ik daar al jaren mijn best voor zeg... |
zozo, wat een gevarieerde reacties
ja ik snap dat t ook te maken heeft met hoevaak je je eigenlijk aftrekt, maar er is dus eigenlijk geen echt antwoord te geven zie ik, want degene wat misschien zou spuiten trekt zich 10 keer per dag en spuit daardoor niet meer echt, bijv............. ik zeg alleen dat ik soms zeker 30 cm spuit en dan botst t in de lucht ergens tegenaan :D en anders wat minder ver, en ja, na de 3e keer ofzo kom ik ook niet verder als 5 cm, maar dat is opzich wel logies he maar ik merk meestal dat als ik vlak vantevoren stop dat ik erna dan niet verder spuit, omdat t dan al 'bovenin'men pik zit en dus maar een heel kort aanloopje kan nemen (wat klinkt dit erg :rolleyes: ) maar niemand heeft iets van feiten ofzo uit 1 of ander onderzoekje...... want ik denk nog steeds dat bij een 'normale' aftrekfrequentie, laten we zeggen om de dag, dat een normale jongen dan toch wel een stukje kan spuiten |
Wat een reacties, lol... :D
|
Ik spuit, maar 30 cm. vind ik eigenlijk niet zo ver! Het is eerder het dubbele bij mij , maar na 3 stralen wordt het wel wat minder natuurlijk, daarna nog 3 middelverre stralen en daarna sijpelt het er meer uit....
|
spuiten :o
|
Doet me denken aan vorig jaar:
Ik lag met mijn avondscharrel in bed, en die wilde wel zoenen, maar haar maagdelijkheid wilde ze nog bewaren. Dus heb ik daar de nacht zoenend doorgebracht. De volgende dag kon ik nauwelijks meer lopen van de blauwe ballen, maar toen ik eenmaal 'aan de gang ging' schoot ik verschrikkelijk ver :P Als ik het gewoon op een avond doe, zonder randjefietsen, 'schiet' ik ook btw, alleen minder dan bij bovenstaande situatie ;) |
Citaat:
als je op een flatgebouw gaat staan komt ie vast wel verder dan wanneer je met je pik op de grond ligt en mikt geniaal... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Druppelen? vind ik wel raar, das maar flauw hoor. Maarja, het is dus wel zo, hoe langer je je orgasme uitsteld en hoe minder je het doet, hoe verder je kan. Doe ik niet echt aan mee.
|
Citaat:
wat ben ik toch weer grappig vandaag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |