![]() |
[Voetbal] Van Hooijdonk verliest met 3-0
Teleurstelling bij Van Hooijdonk
Uitgegeven: 11 augustus 2003 09:57 AMSTERDAM - "Een drama", aldus ex-Feyenoorder Pierre van Hooijdonk over de zwakke competitiestart van zijn nieuwe club Fenerbahçe in het Algemeen Dagblad. De club ging in eigen huis met 0-3 onderuit tegen Istanbulspor. "De verwachtingen waren hoog. Logisch dus dat we niet bepaald met applaus het veld afgingen." "De interne communicatie is nog een probleem", zoekt Van Hooijdonk naar een oorzaak voor de zeperd. "Er zijn drie spelers die een beetje Duits spreken en verder twee Brazilianen, waar ik in het Portugees mondjesmaat mee kan praten. Het zal best nog even duren voordat dit elftal is ingespeeld." Fenerbahçe hoopt dit seizoen met de nieuwe trainer Christoph Daum en onder anderen Van Hooijdonk weer hoge ogen te gooien in de 1. Süper Lig. Komend weekeinde moet de club uit Instanbul op bezoek bij Trabzonspor. (c) by Nu.nl -------------------- Tsja Pierre, was maar in NL gebleven. Dan hadden wij er ook nog wat aan. |
Tja, als hij het niet naar z'n zin heeft bij Feyenoord dan moet ie weggaan. Fenerbahce is niet zo'n slecht keuze. Ze hebben heus nog wel kans om kampioen te worden. Elke goede ploeg verlies toch weleens thuis? Misschien wordt dit wel de enigste verliespartij dit seizoen.
Zo'n 3-0 aan het begin van het seizoen zegt nog niet zoveel voor mij... |
moeten we daar nou helemaal een topic voor maken :confused:
|
ja, vind ik niet echt topic waardig
|
van hooidonk kan niet het verschil maken....
|
Pi-euro...
...vond dat hij niet genoeg werd gewaardeerd... ...vond dat hij te weinig zou verdienen in zijn derde jaar... ...vertrok naar Turkije... ...ging spelen voor een club zónder Europees voetbal... ...zijn club ging de competitie van start met een thuiswedstrijd... ...en zijn club wilde de hegemonie van de twee andere grote clubs in Istanbul doorbreken... ...zijn club kreeg 0-3 klop van Istanbulspor... ...speelt daar écht niet voor het geld!!! |
Citaat:
|
Ja Fenerbahce was ook niet zo slim bezig.
de 3e keeper van Barca in de basis zetten :confused: Keepte waardeloos! Of Pierre en Daum het verschil kunnen maken weet ik niet. iig Encke wel, maar dan in negatieve zin |
AHAHAHAHAHAHA LEUKE TOPIC , GOEDZO!!! HAHAHHAHA LEKKER VOOR fenerbahce !!! DENK JE DAT fenerbahce ECHT KANS HEEFT OM KAMPIOEN TE WORDEN !!!! NEE! HET GAAT TUSSEN besiktas EN GALATASARAY....LEKKER VOOR FENERBAHCE K*T CLUB! ;) :D
|
Citaat:
|
Laat 'm lije.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen. Aub niet offtopic gaan. Dank u wel!
En breezeruh-taal doe je maar op school tijdens de Nederlandse les! ;) deze tîp niet te serieus nemen Dat is één wedstrijd, wie weet gaat het vanaf nu heel goed :p Anyway, ik zag toevallig hem op TV spreken over de transfer en ook de voorzitter van Feyenoord... Geld is toch mooi ;) |
De wedstrijd krijgt toch nog een staartje:
Falende Enke na één duel weg bij Fenerbahçe 13/8/2003 21:19 Robert Enke is na één competitiewedstrijd alweer vertrokken bij Fenerbahçe. De Duiste doelman en de Turkse club zijn in onderling overleg een ontbinding van zijn contract overeengekomen. Enke lag na de 3-0 nederlaag van Fenerbahçe op de eerste speeldag tegen Istanbulspor zwaar onder vuur. De Barcelona-huurling was een bron van onrust en ging regelmatig opzichtig in de fout bij de ploeg van Pierre van Hooijdonk. Enke keert nu terug naar Barcelona, waar hij niet tot de selectie meer behoort. Coach Frank Rijkaard geeft de voorkeur aan Rüstü Recber (overgekomen van Fenerbahçe) en de jonge Víctor Valdés. bron: vi.nl Ik (en vele anderen) hadden ook wel kunnen vertellen dat Enke een slechte keeper is, maar dat had Fenerbahce van te voren (en op de training) toch ook wel kunnen zien :confused: |
Verloor alleen Van Hooijdonk of héél Fenerbarce? :confused:
Ik hoef geen antwoord :o |
geen antwoord
|
Nieuws van 15-08:
Van Hooijdonk leidt Fenerbahce naar zege (VI.nl) |
V/H scoorde winnende vrije trap in het begin vd wedstrijd :) vrijew trap van 30 meter schijnt mooie geweest te zijn, verder saaie wedstrijd
Trabsonspor - Fenerbahce 0-1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
"De interne communicatie is nog een probleem", zoekt Van Hooijdonk naar een oorzaak voor de zeperd. "Er zijn drie spelers die een beetje Duits spreken en verder twee Brazilianen, waar ik in het Portugees mondjesmaat mee kan praten. Het zal best nog even duren voordat dit elftal is ingespeeld."
Goh.. Dacht dat het de club van zijn leven was waar hij het helemaal mee zou gaan maken.. Maar t valt dus geloof ik een beetje tegen.. :) |
Citaat:
ik MOET deze eurogoals ffs kieken. |
Fenerbahce heeft met 7-1 gewonnen van Elazigispor....O o O o Wat zijn ze nu goed :rolleyes: van Elazigi winnen met 7-1...
|
Citaat:
Wou jij beweren dat 7-1 niet goed is dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En van Hooijdonk heeft weer het winnende doelpunt gemaakt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Volgende week is Galatasaray tegen Fenerbache toch? Altijd een interessante pot voetbal. :) (y)
|
Citaat:
|
Precies. Pierre maakt de winnende 1-0 in de 88ste.
|
Citaat:
|
Galatasary-Fenerbahce 2-2
1 goal van V. Hooijdonk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |