![]() |
Zomergasten
Heeft iemand gister Zomergasten gezien, met Paul de Leeuw, hij had echt goeie fragmenten uitgekozen
|
Aaah nee, heb het gewoon vergeten te kijken :mad: . Trouwens, weet he
wie de gast van volgende week wordt? |
ja, waren wel leuke fragmenten. Heb alleen niet alles gezien.
|
Citaat:
en nee, ik heb ook geen idee wie het is |
Ik vond het een goede uitzending met Paul de Leeuw (y)
|
Citaat:
|
heb het grootste stuk gezien, hij had idd erg leuke/indrukwekkende fragmenten uitgekozen.
(y) |
Citaat:
En even een subvraag: hoe vinden de vaste kijkers van het programma dat Joost Zwagerman het doet? Kan hij de altijd erudiete en onderkoelde Adriaan van Dis doen vergeten? |
Citaat:
Adriaan van Dis is een held (mijn vader zei altijd: "paardenvlees is verdrietig vlees."), maar ik vind wel dat Joost Zwagerman het goed doet. Hij dringt niet op, blijft rustig, stelt goede vragen. jah. |
Ik heb het gezien, het was echt (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het idd gezien met Paul de Leeuw, steeds wanneer er reclame was onder die film op V8, The Thin Red Line (zeer goede film overigens)...Ik vond het wel goede televisie
|
Goeie uitzending met P. de Leeuw!
Voor t eerst dat ik het 3 uur lang kon volhouden. Erg leuke fragmenten. (vooral met die oude knar in vrachtwagen met hulpgoederen voor ergens in Oost-Europa :D ) Toch had ik (ondanks de grote wens van Paul om een keer in Zomergasten te zijn) het idee dat Joost hem een keer boos zou maken door door tezagen over scheiding met de KRO (of wast nou de NCRV?) dat Paul zou weglopen... Kweenie hoe ik dat idee kreeg... hmmm :confused: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |