![]() |
Muziek met gevoelens...
Heeeej,
Ik zoek liedjes van een zanger/es liefst geen rock... Maar die echt over hun belevenissen zingen en hun gevoelens waar jij je goed in kan leven.... Meestal kom je dan in richting van Country, maar weten jullie nog iets voor me? Mag ok wel in de richting van Country zijn.... Ik luister graag naar liedjes wat wat inhoud heeft en ook iets met jouw gevoelens doet of wat je herkent wat de zanger/es zingt...! Ik heb al vele liedjes van Phil Vassar en Tim Mgcrag en ook heel veel Nederlandse bands maar misschien hebben jullie nog leuke idtjes voor me? :confused: Gr, DaLoverBoy |
Hocico - Animal
|
hoezo kom je dan vaan in de richting van country?
|
Citaat:
|
*knip*plak*
"Emo lyrics are deeply personal, usually either free-associative poetry or intimate confessionals." [Bestaat er eigenlijk ook emo-country?] |
Binnenkort ;)..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand met zo'n nickname moet van een wolkenkrabber springen in een bad met mini-krokodilletjes.
|
Ik bedoel dan ook wel een zanger die al wat liedjes achter zijn naam heeft en niet een zeg maar vna een hit... En hoezo je dikwijls dan bij Country komt? Bij country gaat het erom dat een muziekstukje met jouw gevoelens word gespeeld dit zou je een dj van een trance liedje nog niet echt zo gauw zien doen! Ja of alleen 2 of 3 woorden de hele tijd "better in love" ofzo..... Nou en als jullie wat anders weten dan country mag het ook dus zet hem op :mad:
Gr, DaLoverBoy |
Anders kan ook André Hazes of Koos Alberts.
|
Citaat:
DaLoverBoy! |
country is gay
nuff said luister maar eens give up the ghost, oid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Britney Spears. |
Dank je leuk dat er nog zoveel meeleven met mij and i am not a gay or something and especially not just because i like listening country music.....
Ow sometimes are THIS people at THIS fucking planet so rude to eachother and for what? I think we'll never know! NOBODY'S LISTENING! Gr, DaLoverBoy |
Johnny Cash is godverdomme cool ja
|
Citaat:
Raggende Mannen - Poep in je hoofd ohnee dat is rock :rolleyes: |
What the peep Britney... Je moet lezen wat ik geschreven heb ik wil liedjes van zangers waarvan je nou juist wel na moet denken... Ik had al gezegd niet bijvoorbeeld zo'n trance liedje is wel eens leuk om es te luisteren, rock ook als je kwaad bent de ramen wilt laten trillen maar als je in love bent is dat toch anders :D Dan ga je niet naar Nirvana luister met Rape me of in the end van Linkin of dj Sammy boys of summer.... Comprendo?
Gr, DaLoverBoy |
Citaat:
als je geen engels kunt probeer het dan ook niet |
lees gvd toch eens wat er staat (loverboy *puke*)
|
Citaat:
|
Jongens whatever who cares what i write dus wat zeike jullie over mijn engels het gaat hier over muziek! Jullie kunnen wel een cursus goed lezen en iemand begrijpen volgen..
Met voorbaat dank, DaLoverBoy |
hahaha 3 mensen op rij die commentaar hebben op z'n engels :D (y)
hoe uniek |
Citaat:
Gr, DaLoverBoy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk eigenlijk dat de rustigere nummers van K's Choice wel wat emo-waarde hebben, qua tekst e.d. ...
|
Citaat:
|
Echt kleinzielig dit...... Meestal doen personen dit omdat ze zich in een hoekje voelen gedreven en zich schamen voor hun fouten die ze maken... En dan gaan ze extra goed letten op mensen die eens een keer een fout maken...
Heb meelij met zulke mensen... Gr, DaLoverBoy |
night and day i dream of making love to you baby
|
slotje
Gr, Roxane |
Citaat:
|
En bedankt voor de reacties....
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is hier toch geen grammatica les Nederlands/Engels ofzo? Want anders had ik ook wat beter op mijn fouten gelet maar willen dan al die mensen die cijfers in plaats van woorden schrijven en woorden weglaten dan ook fff op zijn abn schrijven? (y) |
sukilove is misschien iets voor jou.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie begrijpen het niet ik ben weer eens tot over mijn oren verliefd en ik gedraag me anders dan anders moet ik toegeven... Zullen de vlinders wel zijn... :rolleyes:
Gr, DaLoverBoy |
Aawwh.. (L)(L)
Dan moet je zeker Hocico luisteren gast. |
misschien moet je eens een goed boek lezen.
daar staan meestal mooie verhalen in. |
Citaat:
1. je nick 2. je sig 3. je forumuleringen |
Citaat:
Dan zeg ik: Delerium |
Hahahaha ik weet het sjorry allemaal.... :confused: Maar die Hocico is dus ook wel goed?! Thnxxx
Weet je wie ik ook goed vind? Savage Garden! Gr, DaLoverBoy nou ja eigenlijk heet ik gewoon Stefan... |
Citaat:
zeg dat dan eerder !! :o |
Citaat:
jouw engels, geweldig!!! mijn comlimenten jochie |
Citaat:
|
Citaat:
Hhahhahahah ist hier altijd zo gezellig? :D Jongens top dat jullie nu wel luisteren ik moest het eerst gewoon fff via een andere weg proberen maar toch beter dat je het recht voor zijn raap zegt heb ik gemerkt..... Gr, DaLoverBoy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |