![]() |
Gevangen
Haar batterijen zijn leeg
Ze ligt in een donkere steeg En wacht tot ze wordt bevrijd Van de pijn die door haar rijdt Met die grote wielen Die alles maar vernielen Ze probeert er tegen te vechten En krijgt hulp van haar knechten Maar nu kan ze niet meer En springt in het koude meer Ze trekt haar stekker eruit Maar het maakt niks meer uit Ze is gevangen door de pijn Die altijd bij haar zal zijn |
Ik vind het nogal zwak.
Ik vind de tekst niet zo goed en dan het AABB rijmen laat het nogal onvlot verlopen. |
Citaat:
|
Wel om eerlijk te zijn vind ik je gedicht oersaai. Het slaat op niks. je neemt gewoon willekeurige woorden die rijmen en je zet ze in de AABB vorm. het is alsof een kind van 5 de opdracht heeft gekregen een slecht gedicht te schrijven. De woorden die je gebruikt en de manier waarom je schrijft is heel simpel en geeft de indruk dat je dit in 2 seconden hebt geschreven.
|
Citaat:
heb er lang over gedaan en dit rijm soort kwam er op uit kan ik ook niet helpen heb ook andere rijm soort maar dat zl ook wel weer niet goed zijn |
je woordkeuze is simpel, je zinnen lijken niet llemaal op elkaar ana te sluiten en de rijm is veel te duidelijk gezocht....
Ze probeert er tegen te vechten En krijgt hulp van haar knechten Maar nu kan ze niet meer En springt in het koude meer Ik denk dat je als 18 jarige best wel een iets betere keuze kunt maken qua stijl en woorden, want dit is meer het niveau van een 11/12 jarige...sorry ik vind het niks... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |