![]() |
[DOS] Problemen met Dos onder XP
Ik moet dus voor een bepaald programma (don't ask) een bestand unzippen (de GFX van het programma) met UHARC. Nou wil dus het feit dat UHARC onder DOS draait..:( En aangezien XP niet echt goed overweg kan ermee...:(
Zijn er nog andere manieren om dit archive te UHARC'en? |
Kan WinRAR het niet uitpakken?
Zo nee, je kan toch gewoon een DOS-box opstarten? Windowskey+R en dan cmd.exe invullen. :) |
Voor mensen zonder Windows-toetsenbord: Start, Uitvoeren, tik in CMD
Wat is de extensie van het archive? Grote kans dat WinRar 'm pakt. |
Vraag anders aan iemand met MS-DOS / Windows 3.1x / Windows 9x / 2000( /NT ?) of hij/zij het bestand uit wil pakken en voor je wil branden. (OK, toegegeven, onder MS-DOS of Windows 3.1x wordt dat een bietje lastig .. :P)
Danny |
Citaat:
heb hier nog wel een computer staan met Dos en Win3.11 ;) maar geen brander, dus wordt weer gezuil met diskettes :P |
Probeer 'n MS-DOS opstartdiskette en boot daarmee? Btw je kunt ook FX gebruiken om data te verzenden via de paralelle poort. Voorwaarde is wel dat de andere PC ook DOS draait dus dat schiet niet op... Met een beetje geluk werkt FX ook wel onder XP in een dos-promptvenster, mij was t gelukt :)
|
Iets te ingewikkeld naar mijn zin maar winrar pakt m niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk eens op google naar 'uharc windows'
|
Kun je echt niet aan n DOS computer zien te komen van 't oudvuil of uit een kringloopwinkel waarmee het WEL lukt? :P
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |