![]() |
Ethisch Computergebruik
Hoeveel procent van de op jouw computer geïnstalleerde software is illegaal (freeware niet meegerekend)?
Forum jij wellicht zelfs met een illegale kopie van Internet Explorer? MSN jij met een illegale MSN, en brand jij met een illegale Nero? Ik heb nog nooit software gekocht, dus mijn antwoord is wel duidelijk. |
Geen idee.
|
Paint Shop Pro, Adobe Photoshop. Verder weet ik even niets meer. :)
|
Adobe Photoshop, Win XP PRO zelf, PowerDVD, that's it. De rest (Antivirus, Firewall, Brandsoftware, games en dergelijke) zijn allemaal legal shit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zou ik echt niet weten wat er allemaal illegaal op onze computer staat |
edit: lijst weggehaald ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen Pinnacle videobewerking, Siemens mobile en MSI-moederbordsoftware is legaal.
|
Citaat:
Laat ze andere mensen het geld maar uit de zak kloppen. |
Citaat:
ja mijn MB-software is ook wel legaal (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Met jou kan ik praten (y) |
Citaat:
|
Photoshop
3d studio max Win XP Pro zelf Office XP Dreamweaver etc etc, tal van andere tools heb ik gedownload. Voor de rest gebruik ik officiële Nero Burning Rom, AsusDVD software, iig wat allemaal bij mn computer inbegrepen zat aan software. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmja, alles is legaal. Nou heb ik ook haast niks erop staan, behalve XP.
|
Op 2 games na is alles illegaal.
|
XP en de vooraf geinstalleerde software zijn allemaal legaal. Een paar spellen ook. En Office en het meerendeel van de spellen is illegaal.
|
Bij mij is het grotendeels freeware/open-source of illegaal
En zeer weinig legaal En ethisch, I dont care en zo =p |
Citaat:
|
De drivers zijn legaal.. :)
|
Citaat:
|
Alles, op de webcam software na, is illegaal.
Ach ja, krijg je met een vriend die in de computers zit.. |
k heb weinig zin om me daar druk om te maken :o
|
Ik heb vorige week een legaal computerspel gekocht. Voor alles moet een eerste keer zijn, niet? (zolang het gezond blijft:P) Bovendien was het toch maar drie euro (Themepark... yeah:cool: ).
Maargoed, Windows en het hele microsoft-pakket hebben we wel legaal, want dat kreeg mijn vader van de universiteit, evenals SPSS. En ik heb een partituur-schrijf-programma legaal, en mijn zus heeft een 30-talen-leren-programma legaal, in het kader van educatieve, stimulerende sinterklaascadeau's. |
Windows XP Professional
Windows Server 2003 Microsoft Office XP Cool Edit Pro v. 2.1 Microsoft Visual Studio.NET Soldier of Fortune II Quake III arena GTA Vice City Paint Shop Pro 7.0 Microsoft Train Simulator |
0%
want de computer is net weer helemaal leeg en als kazaa illegaal is dan 10% :) |
ik geef zeker weten de voorkeur aan freeware boven illegale software. Ik heb wel e.e.a. aan illegale meik maar ik fdraai ook redelijk wat freeware. En misschien ga ik ooit over op Linux.
|
misschien een paar dingen die ik ooit gedownload heb maar verder is geloof ik alles legaal
|
Alleen office geloof ik
We hebben windows enz wel legaal maar dat werkt niet goed (windows ME :eek: ) Ik ben trouwens een van de gelukkigen die het allernieuwste wormvirus in de pc heeft (blaster) dankzij een lek in windows. als t goed is, is ie dr nu vanaf |
Citaat:
Ik heb zelf wel wat illegale proggies op me computer staan, alleen de meeste gebruik ik amper. |
Moet je aan mn broer vragen :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trillian Pro, Nero, Office 2000, en wat kleine spelletjes. En Dreamweaver trouwens.
|
Ik heb één legaal spel maar that's it. :/
|
Apart van spellen heb ik illegaal:
-Nero Buring Rom -Adobe Photoshop 7.0 -CloneCD -UHS Reader for Windows (jaja) -Norton Antivirus 2003 -ZoneAlarm Pro 3.7 Windows XP hebben we legaal (zat bij nieuwe PC) :) |
op mijn eigen computer is niets legaal, zelfs windows niet.
op de computer waar ik nu op zit is ongeveer 20% legaal :) |
Citaat:
|
wil je niet weten gnagna :P
|
het eerste legale programma moet bij mij nog geinstalleerd worden
|
Weet ik veel.
|
Citaat:
windows enzo is hier legaal (met pc mee) voor de rest héél veel illigaal. maar ook aardig wat origineel. |
Op de computer waar ik nu op werk is niets legaal, behalve Unreal Tournament 2003.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |