![]() |
Hoe verkracht je de Smiths?
laat TaTu een cover doen van "How Soon Is Now"...damn wat verprutsen zij dat geweldige nummer toch...
|
ja dat weten wij ook wel.
|
Ha ha, ik zag al aan de topictitel waar het over ging. Ik vind het juist grootste eerbetoon wat je als band ten deel kunt vallen. Zelfs die pretentieuze sletten van Tatu krijgen het niet voor elkaar om er een slecht nummer van te maken. Dat bewijst dus wel de tijdloze kwaliteit van het origineel... :D
|
das waar.... achja blijken ze toch nog een goede muzieksmaak te hebben :D
|
Citaat:
|
Ik denk idd niet dat TATU ooit van the smiths hebben gehoord. Ze lullen amper engels man!
|
Citaat:
toch mogen ze me gerust eens pijpen. |
Er is dus helemaal niks mis met Tatu.
|
Waarschijnlijk keken ze graag naar charmed.
|
Citaat:
|
Ja op TV, maar int echt niet. Dat mag toch helemaal niet in Rusland joh, mallerd. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch? |
Citaat:
Geloof het of niet, maar Rusland is toch meer westers dan dat je denkt. |
Citaat:
Jij laat je ook door íedereen pijpen he :(. Cheap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die clip is echt vet.... ben benieuwd hoe hun live show is :D
|
Citaat:
wordt je jaloers meisje? |
Citaat:
|
lkkr drukmaken om niks.
|
Citaat:
|
Het nut is ver te zoeken. Natuurlijk zet je jezelf redelijk voor lul als je als TATU The Smiths gaat coveren, maar ik kijk er niet van op na alles wat anderen geflikt hebben. Britney Spears die The Stones deed, dat was zo fout dat het pijn deed. Je hebt dan altijd van die mensen he, dan komt het origineel op de radio en dan zeggen ze 'hee, dat is toch van TATU, wat een slechte cover is dit!" :mad:
Ik heb met een vriendin van mij al 8 jaar 'ruzie' omdat zij volhoudt dat Killing Me Softly een nummer van The Fugees is maar het is van Roberta Flack! En ik zal het je nog sterker vertellen, een andere vriendin van me dacht dat Light My Fire van die mislukte reggae band was, hoe heten ze ook alweer.. oh ja UB40. Toen stond ik in een kleine kamer met haar en haar ouders en wilde ze mij heel evil overtuigen. Dat was echt eng. |
Ernstig. Waarom zien jullie het niet als eerbetoon, als lekkere tienerpopsterretjes zo'n band coveren?
|
Het is niet true.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet je bek houden, jij begon over eer. En je weet best wat ik bedoel.
Bands misbruiken vaak bekende nummers om breder publiek te trekken of om hun eerste hit mee te scoren. |
Citaat:
|
ze deed satisfaction. dat was om te huilen.
|
Zeker onderdeel van d'r nieuwe RnR slut imago hahaha. Man man ze rookt zelfs hoorde ik :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik heb nog ietjes meer respect voor Tatu die dat nummer zodanig verranderen dat het een béétje anders klinkt, dan voor een britney spears die met satisfaction en i love rock and roll geen fuck verranderd aan het nummer |
Citaat:
en wordt is zonder t erachter schaapaap ontopic: ben het wel met muziekvlinder eens, maar ik vind het serieus coveren van nummers gewoon lomp, eigenlijk. |
Citaat:
|
...door de Smiths met 'de' te schrijven in plaats van 'The'
|
Citaat:
|
dat is juist. en Muse deed het weer niet zo goed.
|
Citaat:
En hoezo grietjes van 14 die niet weten dat Light My Fire niet van UB40 is? Een vriendin van mij dacht dat, en ik zou niet durven om haar een grietje van 14 te noemen. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar ik ben wel ontroerd door het feit dat je er toch nog iets moois van probeert te maken. |
Citaat:
|
schaamteloos, maar tegelijkertijd ook wel weer aantrekkelijk.
|
waarvoor? ik had het over TATU... althans daar ging het topic toch over?
|
wie zijn the smiths?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |