![]() |
houdbaarheid wiet
Heb net een joint teruggevonden die ik een tijd terug gerolt had voor ik naar een feestje ging waarna ik die in een sigarenhuls had gestoken.
Shag is uiteraard verdroogt en dus niet zo rookbaar... Vraag is dus of ik de wiet er nog kan uithalen en gewoon kan roken (hoelang blijft de thc erin?) of ik m evengoed kan wegsmijten :( |
Hoelang geleden is een tijd terug?
|
gewoonj oproken die handel, je merkt het vanzelf of ie nog werkt
|
idd gewoon oproken die hap :) Het roken zal wel niet erg lekker zijn, maar denk wel dat je er nog genoeg van zult voelen hor, als der aardig wat inzat.
|
Was een maand terug ofzo... Kzal morgen nieuwe rollen met de wiet moest t speciaal zijn post ik t resultaat wel ;)
|
Dat jij je wiet zomaar een maand laat liggen zeg. :eek:
|
Ik herhaal... Een joint teruggevonden 't Is niet dat ik m voor de pret een maand had verstopt :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ook al gehad, maandje, was nog gewoon te roken. Zat ook in een huls, zelfs de tabak was nog ok.
|
Citaat:
Dat je sjek restjes van je tafal gaat schrapen waar HELE KLEINE stukjes gum tussen zitten smaakt ook vieeeees. :( |
zolang het niet beschimmeld is is het wel te doen, ookal kan ik niet garanderen dat je wiet nog steeds even effectief is na een bepaalde tijd onder bepaalde condities bewaard te zijn gebleven..
beschimmelde wiet moet je altijd proberen te vermijden; het kan zelfs longinfecties veroorzaken. |
Citaat:
Dat wist ik niet. :eek: :eek: :eek: |
hm dat wist ik eerlijk gezegd ook niet maar, beschimmelde wiet??
haha geen id wat ik me daarbij voor moet stellen hoe ziet zoiets eruit dan |
Citaat:
|
Seceret-Junky van dit forum was laatst bij z'n vriendin en ze hadden wiet gevonden die van haar ma was geweest. (het was Thai)
Maar die wiet was dus al zo'n 20 jaar oud. Ik hoorde dat ze het hadden gerookt en dat ze ineens mega gaar waren. Maar dat no 30 minuten ofzow de meeste effecten weer weg waren. Iig ik denk niet dat je die joint al 20 jaar hebt liggen dus no prob. btw die verdroogde shag is juist rlx. Als het goed droog is rookt het een stuk beter en word je (ik iig) er veel stonder van. |
Citaat:
|
Citaat:
Gooi is superdroge shag in je waterpijp en neem een zo groot mogelijke hijs. Dammm alles begint te knipperen en blijven staan is ook behoorlijk moeilijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
wat eXo zegt.
gewoon oproken lijkt me. je zal der vast niet dood van gaan. |
Laatst wiet van 1.5 jaar terug gerookt (JeuJ kamer opruimen), smaakte kut, maar wel stonend zeg maar
|
nogmaals alleen oppassen met schimmel
ziet eruit als 'normale' schimmel maar meestal wit/grijsachtig, kan aan de buitenkant van een top onzichtbaar zijn, gewoon opletten bij verkruimelen. |
Onder welke omstandigheden beschimmelt het dan? Vanzelf op den duur of alleen in een vochtige omgeving? Als je t droog bewaard is er niks aan de hand toch of wel?
|
Citaat:
|
Even samenvattend: als je het dus gewoon in een shop hebt gekocht (dus geen eigen kweek) en je laat het 2 jaar in een droge kast in het wietzakje zelf zitten (kamertemperatuur) dan schimmelt het hoogstwaarschijnlijk niet aan?
|
Nee, want die wiet was al droog toen je het kocht en is in die kast alleen maar droger geworden.
Het gaat pas echt schimmelen als je het gewoon direct vanaf de plant in een zak doet en het bijv in je badkamer (grote luchtvochtigheid) laat drogen |
Ik vond nog van 1,5/2 jaar oud (of zo iets :) ) in mijnkast.
I had in de coffeshop een voorgedraaide gekocht, een keer in snel in mijn kast gegooid en nu er pas weer achtergekomen. Kan er dan geen schimmel meer op zitten of moet ik hem uitelkaar halen om te kijken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en mijn advies: weggooien en nieuwe kopen |
Citaat:
|
Ik stiekem wel ^^ maar ik was aan het twijfelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |