![]() |
ik vind dit niet juist
wat the f*ck zegt deze titel in hemelsnaam over wat ik ga zeggen.
er zijn meer titels zoals "is dit erg" of "ik haat...." waarom hebben we titels uitgevonden zodat we sneller kunnen zien wat erin staat. waarom geen titel zoals "is het erg dat ik veel red bull drink" bijvoorbeeld dat is tenminste duidelijk. ik irriteer me daar mateloos aan zodat niet kunne veranderen? |
In een perfecte wereld maakt iedereen goede titels.
Helaas, die perfecte wereld, daar leven wij niet in. Waar nodig passen forumbazen het aan, of wijzen we leden erop, maar er komen altijd nieuwe leden bij die het nog niet doorhebben en om alles te wijzen als forumbaas; daar is geen beginnen aan. Dus zul je er mee moeten leren leven dat soms een titel niet erg veelzeggend is. ;) |
of je zegt er in het betreffende topic wat van. Op zich wil ik best wel eens een topictiteltje op BZ aanpassen (zoals ik ook altijd op V&A doe)...
|
Ach, ik vind de manier waarop jij typt, zonder degelijke interpunctie en hoofdletters, ook erg vervelend.
Als je zelf zo bezig bent, moet je niet komen zagen dat je je ergert aan andermans manier van posten. Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden en nederige mening als een gewoon forumlid. |
En?
|
en methusalem jij gebruikt er op dit moment teveel.
|
Citaat:
|
Trouwens, je ergert je ergens mateloos aan, of iets irriteert je. Maar nu back on-topic ;)
|
en wie heeft jou nederlands les gegeven?
mateloos is gewoon een bijvoeglijk naamwoord/bijwoord. ik erger me mateloos. ik irriteer me mateloos. ik verveel me mateloos. TIP - volgende keer als je iets verbetert, zorg dan dat je het ook echt verbetert |
Ik ben matenloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik ben boos: net verloren van m'n 10-jarige neefje met dammen :| Nu zo'n stomme fout :| Ik kruip m'n bed in. |
Citaat:
|
Citaat:
irriteren is een synoniem van ergeren. je kunt je ergens aan irriteren. jezus. je verheft 'public display of ignorance' tot een kunst. chapeau. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed zeiken over taal en spellingsfoutjes is zooo kinderachtig... :rolleyes: |
genoeg gezeken. Je punt is gemaakt.
[qoute]Meneer de Uil zou zeggen: En nou allemaal naar jullie warme bedjes. en denk erom... Oogjes dicht en snaveltjes toe. [/quote] ofwel: slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |