![]() |
Elliott uit elkaar
Jammer.
Mensen bekend mee met deze band? Die in 2000 'false cathedrals' uitbracht (Misschien danique of iemow-kor en ddeftones natuurlijk?). Geweldig album, kreeg lovende recensies, mooi artwork. Een soort mix van pop en emo, brachten nog wat meer cd's uit (us songs is ook goed). Waren toch wel een kwaliteitsband in hun 'genre'. Jammer. |
Ik kan er niet om huilen/lachen.
Ik denk niet dat dit invloed heeft op de omzet van de alternative muziekindustrie. |
Ja was al gepost.
Uhm, ik heb alleen Songs in the air ofzo. Eigenlijk nooit echt naar geluisterd. Nu ga ik er natuurlijk achter komen dat ze geweldig zijn maar goed. Zo ben ik. |
Maar je kan ze nog een keer gaan bekijken in de goudvishal tijdens hun laatste tour.
|
wat is de site van de goudvishal?
|
|
Citaat:
|
|
Citaat:
waar ligt die goudvishal? Juist. (nee niet in Swaziland) |
Het is allemaal wel erg langzaam..
maar wel mooi. Ook met strijkers soms :) Helaas kan ik ze niet zien in GVH. |
Citaat:
'to danique... our dearest fan' johnny cage. |
:cool:
|
Ja best leuk bandje inderdaad, ken er niet zo heel erg veel van maar tis wel leuk.. tssjk ik ben een sukkel, ze komen in september, ja dan ben ik wel weer terug uit spanje duh ja misschien ga ik wel kijken bij elliott dan :)
|
Citaat:
|
we care alot
|
Citaat:
|
mr fartface?
:D omfg... |
Citaat:
Oops, heb ik nu het o zo moeilijke antwoord verklapt? : :( |
Citaat:
|
anders typ je bij google in: goudvishal. eerste hit die je krijgt is goudvishal. how hard can it be?
meesterlijke zaal btw :D die nieuwste cd van Elliott is btw een MEESTERlijke plaat. Lijkt soms wel wat op Mogwai en Sigur Ros hier en daar. |
missy elliot is ook uit elkaar
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vind ik een coole opmerking |
Hopelijk Elliott Smith nie
|
Citaat:
(sorry... te flauw:)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |