![]() |
Borst Formaat
Voor de heren:
Welk cupmaatje vinden jullie 't mooist/lekkerst? Voor de dames: Welk willen jullie graag hebben (als je kijkt naar aantrekkelijkheid enzo en niet naar wel/niet in de weg zitten)? Welk vinden jullie 't handigst? Ik zelf hou van slank lichaam met B of C :D A heb ik zelf ook als ik m'n borstspieren span :cool: D vind ik toch wel eigenlijk erg groot... heb nie zulke grote handen :o |
Citaat:
wat doe ik hier? :confused: |
ik wil A
:( staat veel mooier ik heb zelf wel groot en dat is lelijk en irritant met bhs en/of bikinis |
Een Ctje vind ik wel mooi voor een vriendin., liefst een beetje volslank.
Zelf heb ik E/F nog geen klachten gehoord :D maar zelf vind ik het soms wel lastig. Al voel ik me nu en dan toch stiekem een beetje blij :) Maar toch, een D was genoeg geweest. |
Het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, maar groter dan A is wel leuk, dan heb je nog iets om aan te zitten.
|
Citaat:
Voor het in de weg zitten heb ik liever een B dus qua handigheid wint de B het Ik heb op dit moment grote B |
Ik heb cup 75D en ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben wel slank, maar heb brede heupen en wat bredere schouders (zo'n zandloper-figuur) dus het past wel/valt niet echt op dat ik cup D heb.
Overigens wel irritant met bh's zoeken, heel veel gaat t/m C.. |
ik heb 75d en ben er erg tevreden mee :p
past bij me lichaam en niemand heeft er over geklaagd duss :) Hoef niet kleiner maar groter ook niet :o |
Ik heb een C en daar ben ik dik tevreden mee hoor. het past goed bij mijn lichaam :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook :) |
ik heb een grote A kleine B, en ik zou het liefst een grote B hebben omdat dat denk ik wat meer bij mijn postuur en lichaam zou passen.
|
Zelfde als muziekvlinder :] Maar 't is zo ook wel best, ik sla mezelf niet om de oren maar d'r zit wel vorm aan :]
|
Ik wil wel even melden dat iemand met A wel iets heeft om 'aan te zitten' en dat als je, wanneer je je spieren aanspant, cup A hebt, je maar eens mee moet gaan doen aan bodybuildwedstrijden, óf maar eens op dieet moet. Cup A is níét miniatuur.
AA = erg klein A = vrij klein B = bescheiden C = flink D = vrij groot DD = erg groot Als je precies een handvol hebt, dan is dat iets tussen A en B. Ga maar eens een lingeriewinkel binnen en bekijk de voorgevormde (niet gevulde) beha's, dan zie je het vanzelf. En ik zou graag B hebben, want dat vind ik 't mooist. |
Beetje A,B,C,D vraag :)
Doe maar B. |
Ik heb nu DD en ik zou graag C hebben, dat is een stuk makkelijker met beha's kopen en ik vind het mooier.
|
ik heb een kleine B en zou het liefst een grote B willen hebben :)
|
ik heb grote c / kleine d
en ik haat t... |
Citaat:
en het handigst... uhm, plat??? |
[14:30:55] (*)Sk8boarde: hoe gaat het met jou liefdes leven dan??
[14:31:05] (*)Sk8boarde: nog een lekker mokkeltje gezien in de vakantie [14:31:16] Perseus - K: ik noem dat geen 'mokkeltjes':p [20:39:02] Perseus - K: 'k hoorde dat je vriendin mooie borsten heeft [20:39:16] (*)Sk8boarde: hoe kom je daar bij [20:39:32] Perseus - K: oh, iemand zei dat jij dat had gezegd [20:39:36] Perseus - K: ik weet niet precies wie [20:39:46] Perseus - K: doet er ook niet toe [20:39:49] Perseus - K: maar wat voor cupmaat heeft ze dan? [20:41:14] Perseus - K: ? [20:41:26] (*)Sk8boarde: weet ik niet [20:41:56] Perseus - K: echt niet? :S [20:42:02] (*)Sk8boarde: nee [20:42:09] Perseus - K: ohw [20:42:17] Perseus - K: komt het een beetje bij Tomb Raider in de buurt dan? [20:42:31] (*)Sk8boarde: nope [20:43:29] Perseus - K: stakker [20:43:48] <--BigBadBullie--> is aan het gesprek toegevoegd. [20:43:59] (*)Sk8boarde: goh jij hebt geen vriendin dus zeur niet [20:44:05] Perseus - K: nee [20:44:09] <--BigBadBul: tegen wie is dit [20:44:16] (*)Sk8boarde: perseus [20:44:22] Perseus - K: maar als ik dan een mokkel neem moet ze wel minstens 95D hebben hoor [20:44:29] (*)Sk8boarde: zeur niet [20:44:48] <--BigBadBul: die van mij hebben dat allemaal tomb raider cup LD [20:44:49] <--BigBadBul: :d [20:44:59] Perseus - K: ja tuurlijk :D [20:45:01] (*)Sk8boarde: fuck YOU [20:45:05] (*)Sk8boarden en Alphen Rulezzzz(*) heeft het gesprek verlaten. Hij vatte het wel serieus op hehe :D. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Zolang het ergens tussen A en D in ligt is het niet echt van belang, het mag wel een beetje in verhouding zijn maar dat hoeft niet per se. |
95D? Stevige chick...
|
Ik vindt B het mooist
|
Citaat:
ik ben 1.95 en heb ook handen na vanant mijn lengte das dan toch cub c?) |
Citaat:
Ja nogal :) Mja, ik heb hetzelfde als jij Annuhhh, en het is idd heel onhandig met bikini's. Ik kan echt niks vinden, vooral haltertopjes moet ik niet gaan proberen. |
Citaat:
En warsocket, als je redelijk grote handen hebt dan is een grote B een handvol, denk ik. |
Citaat:
|
Ik heb 75C en dat vind ik prima. Ben er tevreden mee, want 't past bij m'n lichaam :)
|
ik heb 75 D/E
Het liefst zou ik C willen hebben. ( heb ik ook lange tijd gehad) |
Ik heb 75B, zou wel graag 75 C hebben, vind ze iets te klein maarja, pas alles wel goed dus wat dat betreft is het positief ;) alhoewel sommige bikini's of kleedjes duidelijk niet voor mij gemaakt zijn (te klein, of te veel borstruimte...)
|
Ik heb 75B, en ik wil een 75D. (Mooi dat dat ook gaat gebeuren, en nee, ik vraag nu niet om reacties).
Ze zijn nu op zich best mooi hoor, geen klachten, maar ik vind ze veel te klein. (Hoewel ik toch heel erg slank ben..) |
Hoewel ze bij mij eigenlijk niet zo groot lijken, vind ik ze toch te groot en behoorlijk irritant, ik heb een 70D cup en een smal middel, veel shirtjes staan bij mij erg raar. (of te strak bij mijn borsten, of ik heb teveel ruimte rond mijn middel) Ik zou ze graag wat kleiner willen, dan is alles wat meer in verhouding ofzo, mijn borsten zijn altijd zo aanwezig. bah.
|
Citaat:
|
Ik zit ongeveer op B/C, dat wil nog wel eens verschillen. Op zich een fijne maat - er valt heel wat van te maken (corset... :D) maar ze zitten me niet vreselijk in de weg. (alleen met paardrijden, bah). 't zou mooier zijn als ze iets dichter bij elkaar stonden, maar ik maak me niet druk....
|
Heb 70DD ..
Liever C gehad .. Bh's kopen is idd n ramp (meeste DD cups beginnen bij 75..) en tis fokking duur (wil je nog iets leuks hebben reken dan even op zo'n 40 euro.. :() |
"Een handje vol".
Maakt me niet zo veel uit. :) |
mn vriendin heeft a en ben tevreden, met B ook, C ook, D ook, E ook, F ook, G, ook, I ook
|
had ik maar borsten..
|
ik heb nu een grote b/ kleine c en ik vind ze helemaal perfect
|
Ik heb C.
maar ik wil A-B, fijner met paardrijden. hobbelt niet zo. |
A65 tot B75 lijkt me ideaal. :o
|
B-C cup is voor mij meer dan zat hihi
|
Ik heb 75c,ze zijn mooi en stevig en ik ben er erg tevreden mee
|
Ik heb een bescheiden b, zou liever een iets vollere willen, sorrt van extra velletje erop ;).
|
Alles wat kleiner als D is, zolang hte maar niet hangt of grote tepels heeft (dat laatste vind ik echt goor)
C, B, A, AA, het maakt me niet uit |
ik heb 75B had wel 75C mogen zijn van mij, maar ben zo ook tevreden hoor
|
mij maakt het niet uit hoe groot ze zijn, wél welke vorm ze hebben. Ze moeten vol en rond, niet slap en niet hangend zijn.
|
ik vind dat er niet van die uitstekende *poink* tepels aan moeten zitten
verder boeit t me weinig alhoewel... t boeit me in t algemeen weinig... |
Citaat:
Iets kleiner is idd handiger. |
Citaat:
ik ga trouwen mn vriendin ook 's vragen wat 'r cupmaat precies is, ik vind ze mooi (hand vol) maar zij vindt ze wat klein, ben benieuwd wat 't is, zal wel ergens in de b zitten gewoon in het dagelijks leven (met kleding) vindt ik b tot c bij een niet te stevig gebouwd meisje (ook geen gratenfiguur) het mooiste alhoewel dat natuurlijk wel van de lengte ed afhankelijk is... er is btw ook nog een verschil tussen mooi en lekker (offtopic) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |