![]() |
Bands van eigen bodem
Wat vinden jullie goed wat Nederland op muzikaal gebied voortgebracht heeft?
Zelf vind ik bijvoorbeeld Severe Torture, Altar, Sauron, God Dethroned en Born From Pain erg sterk |
Betercore
mihoen! neuk! de hardheid jammah tammah osdorp posse |
Nra
|
Citaat:
FROZEN SUN!!!!! (sorry, ben nog altijd lyrisch over 'headtrips') Neuk! Gathering Green Lizard Pestilence Astrosoniq Dreadlock Pussy (sorry, ze zijn gewoon goe din hun ding en durven ook te experimentern) Acda en de munnik Skip The Rush/Wit is Out |
Dimension Seven
35007 |
Blof
|
*ahum*
PETERPAN SPEEDROCK! |
The Gathering
Sophya (okay, half Nederlands dan) Agresion (ook) Dreadlock Pussy Celestial Season NRA Officium Triste Clan Of Xymox Malochia Green Lizard Dimension Seven Seesaw Orphanage Beef After Forever Within Temptation Osdorp Posse Born From Pain Sinister The Wounded Face Tomorrow |
Skik
Doe Maar Acda en de Munnik |
stilettos
apers 69 charger spades peter pan wiseguy ragin hormones NITWITZ berzerkerz felchers LOVESTEAKS om er een paar te noemen |
en batmobile + bang bang bazooka
|
Stuurbaard bakkebaard.
|
undeclinable ambuscade
|
backfire
|
Kettel
Quick 'n Brite (duo uit Amersfoort) is wel leuk als live act. Van hun CDs is me niet veel bijgebleven. |
o.a
Reaching Forward Mainstrike Manliftingbanner BGK Seein Red/Larm Mihoen Face Tomorrow Uppercut Shikari |
Callenish Circle
Severe Torture Pyaemia Disavowed God Dethroned Sinister Altar |
nou iig niet NEUK! en de Hardheid, als er twee bands irritant zijn, zijn zij het wel.
FeverDream en Room101 zijn de beste Daarna Knifehandchop maar ik twijfel of die Nederlands zijn DAC is een manse hip hop act en Mono, Mihoen!, Uppercut en Deluge zijn ook fijn. Heb de afgelopen jaren ook veel interessante noisepop en electrobandjes gezien maar ik kan echt niet meer op hun namen komen. |
Oja ik vergeet 1 van de beste bands van t moment. Misschien wel een van de beste acts in Europa.
Malkovich |
Citaat:
Killtraitors Razor Crusade Know Your Enemy edit : NTB moet er ook bij. |
Nee die 3 bands vind ik nog te nieuw hoewel die RC mcd echt ontzettend goed is voor een nl band. Ondanks het afzeiktopic hier....
|
foei. ik vind het gaaf, en het ging om mijn mening, dus fuuck you.
|
Oja NTB. In wat ze doen zeker een van de betere bands in Europa.
Maar Malkovich is m'n favoband van t moment. Kijk uit naar The Foundation Rocks 10". |
Citaat:
|
Ja maar KillNegers is nog zo nieuw. En heb ze echt al brakke shows zien spelen :D maargoed tis jouw mening idd...
|
Citaat:
|
Oja :D ik ook hoor sinds hij m'n kont betastte ;) haha nee maar kijk uit naar die 7" op Reflections.
|
Cultus, Mordeahoth, Meslamtaea, Sagenland (waarvan ik al tijden op de Vargulf split zit te wachten), The Gathering, Countess....
|
Tiesto :cool:
|
Osdorp posse
Dac Casto Betercore Anargeeks Humus Iedereen zo jotje Born from pain The apers Dit zijn een aantal bandjes die mij blij kunnen maken. |
de Raggende Mannen
|
Citaat:
|
k zie de link nie helemaal...
|
Citaat:
Born From Pain + Peter Pan Speedrock |
ok :D
|
Reaching Forward
Uppercut Razor Crusade Undeclinable ambuscade Face Tomorrow Caesar [ach, ieder zo z'n eigen gebrek aan smaak 'uh ;)] Urban Dance Squad Acda & De Munnick Ofzo. |
Citaat:
het moet maar 's afgelopen zijn met pp en hun mainstream zuiprock. |
Backfire
No turning back Uppercut Right direction 37 stabwoundz |
SAF
makiladoras human alert vitamin x brezhnev |
37 stabwoundz is echt de meest hilarische naam voor een band hehehe.
|
henceforth
the shining skiron de hardheid neuk! nas drovje ik sta klaar voor het negatieve commentaar :p |
Citaat:
|
Jaja ik heb ze gezien. Vond er geen zak aan, maargoed da's niet mijn stijl he.
|
Citaat:
|
Mihoen
human alert Hardheid agresion dimension seven beef beatbusters heideroosjes green lizard undeclinable after forever travoltas face tomorrow tonies nas drovje uppercut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maja Nas Drovje is nou niet echt zo geweldig vind ik dan..
Meeste bands die wel goed zijn van eigen bodem zijn al zo'n beetje genoemd.. (dus mijn post heeft weer eens geen waarde :p).. |
After Forever
Osdorp Posse Face Tomorrow Beef |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |