![]() |
ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden!
ik ben fake, nep, bedacht etc.
Ik was weer een ander schepsel van de heerscher Evito, en ik gooi mijn mps overboord, vanaf nu ben ik allen nog maar ......... guess ;) |
what the fuck..
|
wat doe ik hier.. :confused:
|
:cool: (y) heb je goed gedaan dan
|
:confused:
|
(n) (n) (n)
|
Kgeloof er geen zak van.
|
hihi
:cool: |
:cool:
|
:cool: [size=ditgaatnergensover!][/size]
|
|
:rolleyes:
|
:cool: :cool:
|
:cool: :cool: :cool:
|
Right. Wij weten wel beter.
|
|
:cool: :cool:
|
Citaat:
|
:cool: :cool: :cool: :cool:
|
Uh..
:o :o ? |
oh my god, ik heb nog nooit zoveel Evito-klonen bij elkaar gezien sinds ik op de maan was! maar wat heeft dat met sex te maken?
|
Citaat:
|
Ongeloof...
Dat is dan wel fakking goed gespeeld. Evito, mien jung, je moet acteur worden. (y) ik geloof 't eigenlijk niet... |
Citaat:
|
|
ok, kan iemand dit uitleggen??? heeft die evito gewoon een hele zooi acounts ofzo en doet ie alsof ie iemand anders is?
|
Citaat:
Ik voel mij aangetast in mijn forumwezen.. poesiefox is geen echt persoon. :( ok, overdrijven is ook een kunst. |
Solipsisme klinkt nu heel aannemelijk. Zijn wij niet allemaal hersenspinsels van evito?
|
haha best grappig, had ff gezocht op posts van poesiefox voor de grap leuk gedaan, maarjah stel nou dat iemand verliefd (:S weird als da is :S) ofzo was geworden dan was da wel fuck voor die persoon
Btw welke acounts heb je ammel dan?? (neem aan alle :cool: hier in dit topic, of nie allemaal) Edit: nog leuker (kun je goed starten) dat ie gewoon met een nieuwe hier al weer zit te posten, misschien ben ik er wel een, net doen alsof je van niks weet (ok, ik liet even mijn fantasie werken, en nee ik ben geen clone, dat zweer ik) |
wanneer komt er hier een slot op :cool:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
okee opsluiten die hap
|
nee hoor jij bent poesiefox dat kan ik toch duidelijk lezen en zien d.m.v. fotoboek en posts.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Zie ook M&M. Kutstreek.
|
Ik vond al dat poesiefox nét iets teveel interesse had in sex om een meisje te zijn :D
|
Citaat:
|
dus ze is wel Evito..ik dacht het al
|
Citaat:
:rolleyes: Kom op zeg! Het is Evito echt niet hoor! |
Great fun, dit is geen Onzin.
Gesloten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |