![]() |
New end original, onuitgebrachte track
Het is jammer dat New End Original een projectje was wat waarschijnlijk eenmalig was. Deze track stond niet op de cd en is de moeite waard om te downen. Deze track ging meer de Far kant op (geniaal), en moeite toch wel waard.
doe er wat mee. Wat is JOnah toch een zanger... http://home.comcast.net/~emptyzero/N...u_Wish_For.mp3 |
Citaat:
|
Far? Zeg arjan daar doen jullie toch een cover van?
Anyway ik zou neo toen zien in Rotown, maar er kwam iets tussen. Best een aardige band... |
Maar waarom eenmalig projectje?
Ze hebben ook veel opgetreden en doen dat nu nog volgens mij. Misschien komt er wel een volgend album aan? Ik hoop het maar want Thriller is echt te geweldig. En ja, de link is verkeerd:( |
Citaat:
ik weet niet hoe ik dan goe dmoet linken. dit is gewoon het adres. ik heb hem weer gewijzigd, doet ie het nu? Danique: Nee, er komt geen nieuw album aan. Hij is wel bezig met Onelinedrawing. Die heb ik vorig jaar gezien in Rotown, geweldig... |
Mooi! die stem ja :o
mooie outro ook. Jammer dat het dan "afgelopen" is met NEO. Nou ja, heb ze 2 keer live gezien, dus dat is al wat. |
klinkt erg mooi, dat moet gezegd worden. (y)
|
NEO <-> OLD
:D leuk grapje |
Citaat:
onelinedrawing new end original. zie je het? Een Acroniem. Mix de letters met elkaar. elke letter zit in beide woorden. HOPPA! |
die wist ik nog niet... lachen :D
|
Ook nog eens. Die jonah had zeker niks te doen. :p
|
waarom snap ik het niet
:( de koeien tasten mijn hersenen aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |