![]() |
Ulver - A Quick Fix Of Melancholy
Deze EP komt de 26ste uit, maar is al van verscheidene bronnen te downloaden. (Direct Connect; dunkelheit hub)
Ik vind in AQFOM verscheidene especten van Ulver terug. Niet alleen van hun mechanische tijdperk, na 1997, maar ook van Vargnatt, Bergtatt, Nattens Madrigal en Kveldsanger. Niet dat deze plaat zich zeer volk aandoet, of metal in zijn genre. Maar de sfeer is gezet, en op een manier zoals ik die alleen van Ulver ken. Ik kan niet zeggen of ze progressie hebben gemaakt of niet. Daar moet ik de latere albums nog beter voor luisteren, maar ze lijken hier echt hun best voor te hebben gedaan, en dat heeft betaald. Tracklist: 1. Little Bluebird (6:35) 2. Doom Sticks (4:40) 3. Vowels (6:18) 4. Eittlane (5:22) |
moe'k hebb'n
|
Citaat:
(En jammer van de reacties op ons schoon Twentsch) |
Citaat:
|
Citaat:
dat was toch wat jij mij laatst liet horen? dat mooie? |
Lennart, heb jij trouwens ook die "Teachings Of Silence/ep" ?
Ik heb van de reeks EP'tjes; -Silence Teaches You How To Sing -Silencing The Singing |
Citaat:
|
Ik wilde nog even toegoegen; dit album is opbouw naar een climax die nooit zal komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.webdeveloping.nl/upload/?0891016097 (Van "Themes of..." mis ik alleen het laatste nummer nog :() Die ranzige noise-herrie is gaaf, alleen onherkenbaar op een fragiele rode draad na. :) Als je wat wil hebben... volgensmij sta je nog steeds in mijn oude MSN gebeuren. |
ik doe Ulver alleen origineel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat je me nog immer verkeerd in schat Tommetje maar das niet mijn doen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je dat? |
Heerschend, een nieuwe Ulver, weer een must buy, aangezien mijn levens doel inmiddels is om al het werk van Ulver origineel te bemachtigen (wat me al aardig gelukt is m.u.v. Silence teaches you to sing en Silencing the Singing, en deze dan dus)
binnenkort maar ff een order plaatsen |
O ja, Vargnatt heb ik ook nog niet origineel, maar ik heb al een adresje
|
& Teachings of silence dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |