![]() |
Error na vastslaan
Steeds als ik Morrowind of bijv. Wolf: ET speel slaat mijn pc vast, als ik dan reboot staat er de volgende error
http://www.cucemodre.com/foto/error.jpg Ik heb met Norton systemworks even gekeken bij windoctor en die kon ook niks vinden, Kan iemand me hierbij helpen?? PIV 2,4 533 @50 graden 512 333 Ti4600 Win2k Pro nl Service Pack 4,0 + alle updates Nieuwste detonators Dx 9,0 Schijfcontrole gedaan, geen errors Ik krijg de error alleen als hij vast geslagen is |
Het zou best een brakke voeding kunnen zijn hoor, als ik heb uit doe met de power knop springt hij ook later weer auto. aan :eek:
|
Mij lijkt het dat je dmv een installatie enkele bestanden overschreven, of bij een uninstall enkele bestanden hebt gewist, die windows nodig heeft. Dit gebeurd wel eens als je maar al te graag op 'Ja op alles' klikt ;)
Probeer verder uit te zoeken welke bestanden dit zijn, en haal ze van je windows-CDRom (overslepen in juiste map en hernoemen van bijv ttx2.dl_ naar ttx2.dll) Zo heb ik het vroeger ooit opgelost gekregen althans... |
Doe eens een virusscan. ;)
|
Ik heb da telkens als ik de comp het opgestart en ie een tijdje aan het lopen is. Voordat ik die melding krijg issie heel erg aan het denken :rolleyes: :confused: En daarna krijg ik die melding, druk ik op annuleren, en verder heb ik er helemaal geen problemen mee. Best vaag eik :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |