![]() |
ik ben het, jullie eigen tantetje
Na een onfortuinlijk incident op Onzin, waar mijn nick gehijackt was en er een uur lang TWEE poesiefoxen op het forum zaten, is mijn wachtwoord veranderd en mijn emailadres weer hersteld.
Vanaf nu ben ik weer gewoon ik. Het nieuwe wachtwoord dat Koen me gaf is zo'n onkraakbaar woord waar geen touw aan vast te knopen is en wat ik op een papiertje moest schrijven. Voor iedereen die zich ongerust maakt: Mijn PM box is altijd helemaal leeg. Al jullie geheimen zitten alleen in mijn hoofd. Veilig. En verder: ik ben geen fake. Ik ben denk ik de enige hier die maar 1 nick heeft. Evito en ik zijn forumvriendjes, maar Evito is niet Poesiefox. Mijn MSN is niet gekraakt geweest, want die had een ander wachtwoord. -niels- was het in ieder geval niet. Die heb ik vals beschuldigd, dat spijt me. |
Ik donder er nog even een wijze raad achteraan voor eenieder dit leest:
Zorg voor een onraadbaar, onuitspreekbaar wachtwoord! Een wachtwoord wat een woord is, of je geboortejaar of wat dan ook, kan te makkelijk geraden worden. Dat heeft poesiefox nu gezien, en dat veroorzaakt een hoop gedonder. Een password van minimaal 6 of liever nog 8 tekens, met random hoofd-, kleine letters en getallen is pas veilig. Bewaar dat password thuis ergens, maar na 2 dagen heb je 'm geheid onthouden. Verander je password ook op tijd. Alleen dat geeft een beetje zekerheid dat er nooit met je account wordt geklooit. |
there is no women on the internet! faker!
|
jezelf als tante bombarderen is nooit grappig..
|
Citaat:
|
huh, lol, ni zo serieus doen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMFG Koen raadt iedereen aan om een bReEzErwAcHtWoOrD te maken (n) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is ook mijn enige Nick. Eigenlijk nooit in me opgekomen een tweede aan te maken ofzo, net zoiets als valsspelen bij Patience :rolleyes:
|
hehe :D
'do i lie to myself to be happy?' :cool: |
Citaat:
|
Ja. Hoi. Welkom terug. Zij die respectloos is :<
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: in ieder geval moet je het niet verspelen. Ik respecteer oedereen tot het tegendeel bewezen is, en dan nog kun je het weer terugverdienen. Ik ben waarschijnlijk het meest vergevingsgezinde wezen op aarde. Agressief en negatief gedrag is wel doodzonde nummer 1 in mijn boek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er 4 :o
en nee ik zeg niet welke :P |
Welkom terug Pien :)
|
Ik heb er ook meerdere, ik ben namelijk ook xbellex, exo en cottoncandy.
|
Moet je maar niet zo'n makkelijk wachtwoord nemen... beetje onzin om hier zoveel aandacht aan te besteden imo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hee, ik heb ook maar 1 nick hoor, voor zo ver ik weet:).
Maargoed:) |
Citaat:
En Poesie het was niet persoonlijk.. :) |
Ach, waarom Sticky? De meesten waren hier vannacht zelfs niet eens, die scholiertjes lagen lekker te maffen en wisten niet eens van iets...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb maar 1 nick, ni mokken dus ;)
|
Fl3m, als je me wilt spreken, dan kan dat hier op de PM.
Je krijgt mijn email adres niet, en ik wil je ook niet in mijn MSn lijst voor ik zeker van ben dat ik je kan vertrouwen. Je hebt hier een nog niet geband account, dat heb ik nooit verraden, en dat kun je gebruiken. |
Citaat:
|
Welcome home;)
|
Citaat:
|
Slim is anders.
|
Citaat:
Oude dan ;) Maareh nu ben ik wel nieuwsgierig... Sorry voor de offtopic ... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
(freaking irri dus :D) |
Koel.
|
Wellicht is het raadzaam een URL te nemen? :)
*Laat dit soort URL's achterwege aub.* |
Ja zeg, we kennen niet allemaal onze favoriete URL's uit het hoofd.. :D
( dat zou dan voor mij www.mycathatesyou.com zijn.) |
Nou, gelukkig weten we nu allemaal dat ze niet fake is..
|
Citaat:
|
Ik dacht even dat je nu een echte helpdesk was geworden.
Wij jou allemaal brieven schrijven waarop jij dan politiek correcte antwoorden zou geven. (y) Jammer dat dit wat anders is.:( |
Maar ik heb dan toch maar mooi een sticky topic gekregen!
( al is het dan maar voor eventjes) |
Citaat:
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb gisteren voor het eerst seks gehad met mijn vriendje. Maar het probleem is dat hij zo`n klein lulletje heeft dat we het niet echt goed konden doen. Daarom heeft ie een banaan gepakt en erin gestopt. Maar hij kneep en drukte zo hard op die banaan dat deze openging. Mijn vagina zit nu vol met banaan en bananenschil. De eerst fruitvliegjes zijn al gesignaleerd. Wat moet ik doen? xxx een hulpeloos bananenmeisje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |