![]() |
Bikkels
Soms zie je op TV nog wel eens een wedstrijd van een jaar of 25 geleden waarbij er flink uitgedeeld word/werd.. Nu zat ik te denken of er voetballers zijn uit het hedendaagse voetbal die toen ook zouden hebben mee kunnen draaien (mensen die kunnen uitdelen, maar toch ook kunnen ontvangen). Uitgaande van een 4-4-2-systeem kom ik tot de volgende namen..(idd, er zijn nog vacatures wellicht kunnen jullie helpen want ik ben ook niet echt goed thuis in de Spaanse en Italiaanse competitie...)
Gk) Kahn of Lehmann Lv) Cv)Materazzi Cv)Desailly Rv) Lm)Emre (misschien te grillig en niet stevig genoeg..) Cm)Vieira Cm)Keane Rm)Gatusso Sp)Scholes (let maar eens op hoe vaak die een kaart pakt) Sp)Shearer Op de bank heb ik vooralsnog: Keown, Hutchinson..Verder kwam ook de Gerrard in mijn gedachten op maar k denk niet dat hij in zo'n elftal past.. |
wat een kennis :rolleyes:
|
Citaat:
|
Waarom moeten er zoveel opstelling-topics gemaakt worden?
straks krijgen we topics als: de elf mensen met het hardste schot de elf mensen met de meeste techniek de elf mensen met het hoogste salaris de elf mensen die er het best uit zien de elf grootste talenten de elf oudste mensen enz. |
Citaat:
|
Allach als verdediger :D
|
Couto kan er ook wel bij
|
Couto en Gerrard kunnen er idd makkelijk bij. Vooral Gerrard, die houdt zich nooit in. Een speler als Keane maakt alleen groffe overtredingen als hij geirriteerd is(revanche op Haaland, wraak elleboog op McAteer) maar een speler als Gerrard schuwt de tackle met 2 benen nooit ook al staat L'pool met 2-0 voor.
|
rv) vreven :D
|
Citaat:
|
Raymond Atteveld en Marco Gentile konden er ook wat van. En Barry van Galen...
|
Henk Vos (y)
|
Citaat:
Gentille (y) Ps: feli :rolleyes: |
Citaat:
"Ik zweer op het hoofd van mijn dochtertje dat ik hem niet raakte" En dan vervolgens het bericht dat zijn slachtoffer een gebroken been heeft. |
Atteveld is natuurlijk wel gestopt, dus die mag vast niet meer.
Maar de koning is toch echt Vinny Jones, ook al gestopt, maar toch. Voor zover ik weet de enige voetballer die een videoband met zijn smerigste overtredingen uitbracht, met commentaar van meneer Jones zelf erbij! |
Citaat:
Jens Jeremies mag er trouwens ook wel bij, ook zo'n kaartenpakker. En Zlatan natuurlijk! @Jean-Paul: merci :) |
Citaat:
|
Paul Bosvelt (y)
|
Schreuder valt niet op maar is er echt een!
Waslander die bij go ahead speelt of er nog speelt. Kuijt. |
Citaat:
Lv) Sinisa Mihajlovic (Lazio) Cv) Marco Materazzi (Inter) Cv) Fernando Couto (Lazio) Rv) Michele Scarponi (Deportiva la coruna) Lm) Lee Bowyer (west ham) Cm) Diego Simeone (Atletico M.) Cm) Roy Keane Rm) Javier Zanetti Sp) Juan Esnaider Sp) Andrei Kanchelskis |
Martin Keown en Tony Adams (gestopt) kunnen er zo bij. Dat zijn échte kerels
|
Citaat:
:D |
Barry van Galen!!!
Gelukkig speelt ie bij ons bij AZ... Hij heeft idd te vaak dat ie zijn controle verliest, en daz zonde want verder is het een sublieme voetballer met een zeer goeie techniek en balcontrole... Zoals ik al zei... gelukkig speelt ie bij AZ... :D (y) (Onder Adriaanse heeft hij dat opvliegende opvallend minder...) |
Edwin Gorter (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie was die Argentijn ook alweer van Deportivo die Beckham keihard onderuit schopte waarbij deze zijn voet brak en bijna het WK miste? Komt zo ineens bij me op, echt een keiharde tackle met 2 gestrekte benen... :eek:
|
J.P. van Gastel, alleen die speelt niet meer.
|
Eigenlijk zou Jeffers van Arsenal ook een nominatie moeten krijgen... Die ging toch aardig door t lind afgelopen weekend tegen ManU...
Ging onderandere op het hoofd van P. Neville staan (of deed een poging dat te doen) en begon daarna te schoppen, en raakte zelfs de scheidsrechter... :D P. Neville en Butt zijn trouwens ook geen lievertjes... :eek: |
Ookal is hij allang gestopt:
DE NEES |
Citaat:
|
Hoe heette die gast nou die vroeger bij PSV speelde? Twas een beetje een boer, hij had ontzettend grote poten en kon keihar schieten. Verder was hij ook fysiek heel sterk, Hij speelde linksmiddenveld volgens mij. het is al ff geleden (1960 ofzo), maar ik heb veel over hem gehoord :).
Ben alleen naam vergeten :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Edwin Olderikering (y)
Schopte Marco van Basten zijn levenslange blessure in het Oosterpark. |
Citaat:
Shame on U |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat maakt het niet minder jammer natuurlijk. |
Citaat:
|
michel boerenbach:)
|
Citaat:
die heeft pasgeleden 2 zoontjes verloren bij een auto-ongeluk. daar wordt je even stil van. Hoe hard hij als voetballer ook was. |
ja dat is echt heel heel erg :(
|
Citaat:
Inderdaad erg voor hem, dat hij twee zoontjes kwijt is... :( |
Citaat:
Nu klinkt het net alsof ik het jammer vind dat een Groninger een Ajaxied schopt :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |