![]() |
Jeresy Girl : Kevin Smith
Ik las in de Veronica gids dat in de nieuwste film van Kevin Smith :Jeresy Girl , ook Jennifer Lopez meedoet . Dankzij haar Ben die weer voor een Smith film is gevraagd.
Wat ik vreemd vind is dat Lopez nou niet bepaald iemand is die gevraagd zou worden om in zo'n soort film te spelen aangezien Smith's zijn stijl en visie wat films betreft. Eigenlijk wil ik een soort van discussie beginne over vriendjes politiek in de film wereld en ja die bestaat voor zolang de industrie bestaat. Weet iemand nog andere voorbeelden van misplaatste acteurs in films. En wat vinden jullie hiervan ? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest :p |
Dude Jersey Girl wordt een film anders dan we gewend zijn van Kevin Smith..
Die dude is ook wat ouder geworden en heeft Jay & Silent Bob uit zijn films gehaald door Jay & Silent Bob Strike Back te maken.. Nu gaat ie was serieuzere films maken (als ie dat ondertussen al niet deed).. Ik weet niet of je wel vaker films van kevin Smith hebt gezien, maar je zult zien dat er altijd dezelfde mensen in voorkomen ofzo.. Ben Affleck en Kevin Smith zijn gewoon 2 vrienden van elkaar.. logisch dat J-Lo dan mag mee doen.. BTW heel de filmwereld is vriendjes politiek.. |
Ik kijk uit naar Jersey Girl. Ben benieuwd hoe Smith een film kan maken zonder vulgaire taal, Star Wars verwijzingen en Jay & Silent Bob. Al hoorde ik wel dat de film aangepast zal worden nadat Gigli met Affleck en Lopez een enorme flop was.
Citaat:
|
Ik hoop dat Jersey girl net zo'n gigantische flop wordt als het abominabele Gigli, ook met Bennifer(Jenny en Ben).
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
na de flop van Gigli (ze waren zo slim om gebruik te maken van de hype rond hun relatie, succes verzekerd!) zijn ze voor jersey girl weer de editing kamer in gedoken en nu is het karakter van J-Ho er al na 15 minuten uit (kosten lekkerwijf in film als deze : 4 miljoen)! Test publiek vond er namelijk geen fuck aan...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |