![]() |
Een goede CD-ripper?
Ik zoek 'n ripper om m'n CD's op m'n HD te zetten, want ik heb sinds kort de pc aangesloten op m'n stereo-boxen. Scheelt me heel wat CD-gewissel ;) (Ja ik ben lui :p) Alles wat ik wil rippen is van mezelf, dus illegaal is't niet ;)
Iemand 'n tip? En eventueel 'n download-adres? :) Ik heb 'n ripper om via Winamp te rippen, maar die kwaliteit is echt bagger-slecht (n) Hij moet dus: easy to use, handig, legaal down te loaden (gratis :p) en goed van kwaliteit zijn :) Thanks! |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=554886
zie mijn/dobermann's post. volgende keer ff zoeken? dees is van een week geleden. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
okidoki, boeit me verder geen hol wat er tussen jullie speelt hoor.
veel plezier met rippen. |
|
Citaat:
|
of je zoekt op cd-ripper op www.download.com. genoeg freeware te vinden en tis ff kijken welke je fijn vind. zelf gebruik ik YAMP en de ripper die standaard bij mijn plextorbrander zat
|
ik ben heel tevreden over cd-copy ik geloof dat hij op www.download.com stond
|
alleen exact audio copy maakt goeie rips, algemeen bekend.
|
@Roeleke
Ik ken jou helemaal niet? @General Topic Exact Audio Copy! Cardware en de enige op 't Windows-platform die 100% secure kan rippen. En zelfs zņ goed dat ik een vrijwillige donatie van 10 euro heb gemaakt aan Andre. Verdere nabehandeling dient te geschieden met L.A.M.E, natuurlijk. Erg open source & dus ook free to use. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |