![]() |
Meiden hoe vaak Masturberen Jullie?
Hey meiden hoe vaak masturberen jullie eigenlijk..?
Is het nou waar dat meiden (veel) minder aan sex denken dan jongens? |
Ik denk wel behoorlijk veel aan sex :o maar ik masturbeer bijna niet, laat ik het zo zeggen, ik kan me de vorige keer niet meer voor de geest halen...
|
Citaat:
En hoe vaak ik masturbeer hoef jij niet niet weten. |
Citaat:
zwak hoor :D |
Citaat:
ik gok 2x per week |
Verschilt heel erg. Hormonen, hoe voel ik me emotioneel, hoeveel ben ik bezig met sex? (dit forum vuurt eea een beetje aan...)
Gemiddeld wel dagelijks denk ik |
Met m'n handen niet zo vaak meer de laatste tijd; ik heb maanden dat ik dat twee keer daags doe, en maanden dat het nauwelijks gebeurt, zoals nu. Met m'n fantasie 1 of 2 keer per dag, denk ik.
En nee, dat is niet waar. Vrouwen van na de overgang denken beduidend minder aan sex dan mannen van hun leeftijd, dat wel, vanwege de weinige hoeveelheid hormonen in hun lichaam, maar ik denk niet dat je dat bedoelt met 'meiden'. |
2x per dag ofzo.
|
Vrouwen hebben niet minder vaak seks dan mannen; ze doen alsof.
Vrouwen.. Ik krijg er hoofdpijn van :P |
Citaat:
|
minder nu ik weet hoe lekker het met iemand samen is
|
Citaat:
|
1 x per dag ofzow, soms minder, soms meer, ligt eraan :)
|
Citaat:
Ik zal je geen pistoool op je slaap zetten :( |
Citaat:
Iets minder dan de helft van twee kan bv. 0.8 keer per dag zijn. Dus ongeveer 6x per week. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Biep is vast een héél geil meisje... :D (toch Bibi ? ;)) |
wel knap iig.. als ik naar dr fotoboek kijk :)
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
en idd hij doet wel eruuuuuuuug weinig alleen hoor :S |
nooit
serieus |
hmm een tijdje geleden wel 3 keer per week ofzo
nu zelden nog...1 keer per maand :confused: |
fosje let tenminste nog op om dat tijdstip :P.
|
1 keer per week ong.
voor de rest vriendjelief. |
wow, wat een hoogstaand wiskundig gezeik hierboven.
|
Citaat:
hij slaat echter nergens op, met je - en +. ik wil wel begrijpen dat je delen en vermenigvuldigen nog niet geleerd hebt ofzoiets, maar probeer FA dan niet de les te lezen, wat een pretentie... dat meisje doet het blijkbaar 2 keer per dag, hij ruim 2 keer per dag minder. berekening -> 2 : (!!!!!!) pakweg 2,2 = 0,909 keer per dag, gemiddeld gesproken. bijvoorbeeld |
Citaat:
als ik 5 appels eet per dag en jij eet er pakweg 2,2 minder, dan eet jij er toch 5 - 2,2 = 2,8 appels per dag??? of eet jij er dan 5 : (!!!!!!!!) pakweg 2,2 = 0,272727...... appels per dag nu is de uitkomst positief mss dat het dan wat duidelijker is (OF ik ben echt ff heel dom bezig, maarjah dat zal dan wel aan het tijdstip liggen :P denk beter 's nachts) |
Fosje en The Holy Terror, ik stel voor dat jullie een PM sturen aan mathfreak en hier ophouden met offtopic zijn:P
|
was ik al van plan :D maar bedankt voor de tip
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nu weer ontopic :D |
Citaat:
heb je een vriendje ofzo |
Ik denk zo'n 5 keer per week. Ik probeer het een beetje op peil te houden.;)
En NEE, meiden denken niet minder aan seks dan jongens. Ik althans niet. |
Een heel vies jongetje die het vraagt
En Meisjes denken meer aan sex dan jongens. Bij mn vriendin ben IK degene met koppijn en dat soort smoesjes. Wie ooit verzonnen heeft dat vrouwen teer, gevoelig en altijd lief zijn moet met zn testikels in napalm gedoopt worden :mad: (n) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
wat een onzin verhaal, het verschilt gewoon per persoon hoeveel die peroon mastrubeerd en aan seks denk. Ow en de meeste meisjes die ik ken zijn wel gevoelig en teer enzo, lief niet altijd nee :) maar dat ligt ook geheel aan de persoon. Dat jij met smoesjes moet komen hoeft ook niet aan haar te liggen hoor, kan ook aan jou liggen :) |
Citaat:
Ik kan dr gewoon niet opgewonden van raken, alleen al het idee dat ik t zelf doe.... (n) |
ik denk 5 keer per week ofzo
|
Citaat:
1. Rijk 2. Zwart 3. Vrouwelijk 4. of je hebt een Auto/Scootert :D |
ik denk vaak aan sex...en doe het gemiddeld 2,3,4 keer per dag...verschild nogal..soms doe ik het ook helemaal niet..maar vaak wel als wat ik net zei
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voordat ik samenwoonde met m'n vriend eerst 1x per dag en later 2x per dag :eek:
Ik was echt verslaafd, kon niet slapen als ik niets gedaan had.. Nu ik samenwoon gemiddeld 1x per week/1x per 2 weken. Ligt er maar net aan hoe ik me voel. |
|
nee...geen 8 of 9 keer...2,3,4 keer...of zeg ik het soms dubbel??? :confused:
|
Citaat:
|
maar hij blijft grappig :D
alleen jammer van die schuldgevoelens elke keer ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |