![]() |
What about MTV 2 ?
Wat vinden jullie tegenwoordig van MTV 2? (voor degene die t hebben dan...)
tot zo'n 2 jaar geleden was er geen gonzo, geen reclame, geen "hits" die je elk uur 1 a 2 keer voorbij ziet komen... maar gewoon nonstop clips waarbij je niet eens doorhad welke nummers nou oud en welke nieuw waren omdat je bijna nooit hetzelfde nummer voorbij zag komen... Heb ook al een tijdje geen Mudvayne, American Head Charge, Living End, Rancid e.a. voorbij zien komen... vindt t beetje boel bagger worden... Mening? |
Ik heb 1 niet eens. Dus dit is een nutteloze reply.
|
En voor degene die t NIET kennen, MTV 2 is dus The alternative music channel... (of was?)
|
Mtv Get Off the.....Mtv get off the.....Mtv get off the air!
|
ja klopt inderdaad, ik vind Gonzo een beetje te nep doen, alsof hij de place daar ownt.
Nu zie je steeds veel vaker dezelfde clips, vaak ook nog in dezelfde volgorde... R.I.P. MTV(2) |
Ik krijg in September MTV2.
Heb er al veel goeds over gehoord. |
Ik heb geen MTV2
|
hoe krijg je het dan
|
Heb een decoder van Casema (digitale televisie)
|
Vanaf 1 September komt het in het Canal + basispakket.
Is dus voor als je digitale schotel hebt. |
Ik heb echt zo'n hekel aan gonzo.
Altijd maar bands afzeiken, en als ze op zijn bank zitten prijst ie ze de hemel in. Die gast waarmee hij loopt te praten vind ALLES grappig. Heel irritant. Verder heb ik het best vaak opstaan, dat of Q of Kerrang. |
Mtv 1 is toch ook steeds meer bagger geworden. Vroeger had je 2 keer per week 2 uur alternative nation, met ook echt heel erg alternatieve clips van bandjes wiens clip was opgenomen met een sony steadyshot omdat ze verder geen geld hadden. Dat werd ineens 1 uur in de week met nummers van radiohead en coldplay en dat soort spul en nu is t zelfs helemaal weg. Heel erg fijn. MTV draait nu dus alleen nog maar 'hits'.
|
Altijd al zo geweest of ze draaiden bands die de potentie hadden mainstream te worden......op een enkele uitzondering na.
|
Wat de fuck is dit voor een onzinnig topic.
Zeker 90 procent van dit forum heeft geen mtv 2. ik ga toch ook geen topic openen over wat jullie vinden van de straatmuzikanten van Bláfjall (dat ligt in ijsland btw.) |
"MTV Makes Me Wanna Smoke Crack"
|
Citaat:
|
Citaat:
mtv2 kun je niet vergelijken met sommige bands maargoed ik heb geen mtv2 ik weet niet of ik iets mis maar ik denk dat ik het ook nooit zou kunnen ontvangen helaarsch |
Milou heeft MTV2
en daar draaien ze alleen maar hiphop. Dus die vind ik kut. Over De Andere MTV2 hebk geen mening. |
Citaat:
Ik heb in Amerika wel wat MTV2, maar toch lukt het ze niet echt alternatieve muziek een kans te geven :/ |
Citaat:
Mtv2 kun je overal downen, no problemo? 'hej ,jij nog wat mtv2?' 'nee, heb al genoeg' douchebag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
Ik heb geen MTV2, en hoe zeer MTV2 ook zuigt, het kan nooit zo hard zuigen als MTV1!! Alle kicke clips die ik van internet download zijn geript van MTV2 of scheelt MTV2 in Engeland weer heel erg met die van Nederland? |
inderdaad al mijn radiohead live filmpjes zijn ook allen geript van mtv 2.
ik wil dat ook echt hebben!!! |
Fun fun fun in the fluffy chair
Flame up the herb Woof down the beer |
Citaat:
Ik zal het eventjes voor je uitleggen: mtv2. NIet iedereen heeft dat. Jnieuwelaar trekt de vergelijking met onbekende bandjes. Deze bandjes worden vaak aangeraden, en zodoende kan iemand ze downen en ze zo leren kennen en hun mening geven. Mtv2 is echter iets wat je nu hebt of niet, en niet zo 1, 2, 3 kan verkrijgen. EN de meesten hebben het niet. Zjin vergelijking loopt dus mank. |
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaambition makes you look pretty ugly
kickin' squizin' gucci little piggy |
Citaat:
|
Citaat:
>>>>>>>>>>> . |
it continues...
|
ik heb geen mtv 2
|
Citaat:
|
.^
| | Soulseek installeren dan. Ik heb het niet. Alleen maar TMF, MTV1 en The Box. Geil he?. Clips die ik wil zien trek ik wel van internet. Simp0l. Al ben ik daar toch te lui voor, maar het draait om het idee. |
Ja, maar ook: "Schotel kopen dan."? Waar een wil is is een weg.
|
Waarom ook niet 'uh.
|
Citaat:
Soulseek/SChotel Winamp/Mp3 speler Absoluut geen verschil. Ga je melktanden uitboeren man. |
Wat zijn we toch weer serieus. Ik snapte zelf ook wel dat dat een heel slechte vergelijking was hoor.
:eek: En niet over tanden beginnen. Want mijn verstandskiezen zijn er uit getrokken. :( |
Misschien moet deze topica wel op F&TV.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |