![]() |
[tekening] baby
mening graag...
baby |
geen foto??
|
:eek: WOW VET pagina niet gevonden
:p :D |
Citaat:
|
Uhm, ik neem aan dat jij deze niet hebt getekend, want toen was je namelijk zo'n één jaar oud. :] Dus jij zal wel deze baby zijn.
Ik vind 'em wel goed, zeker omdat babies zo lastig te tekenen zijn. Tis allemaal wat vaagjes en vlekkerig, maar het zal -zoals gebruikelijk- een rotscan zijn. :] |
Citaat:
|
je geeft mensen de illusie dat je dit zelf getekend hebt, beetje fout (n)
|
Citaat:
je hoeft mij niet te geloven maar ik heb dit echt getekend en voor de rest: geloof er van wat je wil |
een zelfportret digitaal nagetekend? Ik snap je niet. Digitaal is hij niet gemaakt. en het jaartal '88 is een jaar na je geboorte. Toch heb je hem zelf getekend, help me out here..
|
weird maar is vaag in e kop vertel me nu niks ik kijk morgen keee?
|
vind de mond een beetje mislukt
verder wel cool :) |
Citaat:
bon, even verduidelijken: eerst getekend dan foto ervan getrokken met digitalen camera (vond ik e beter id dan scannen want de mijne trekt op nie veel :)) het is overgetekend van een foto toen ik 1 jaar was |
oh zo, want normaal gesproken zet je het jaartal van het jaar waarin je het werk heb gemaakt boven je tekening zeg-maar.
|
ik kan hem niet zie-hien....mag ik een ijsje?????????
|
Wim Wok, zie de 4e post voor werkende link.
Het geheel ziet er op het eerste gezicht goed uit (mond bijv.) maar de ogen zijn wat slordig. Maar ga zo door, je hebt potentie :) |
snap dit nie hoor... :confused:
|
et rechter oog klopt nie maar aangezien ik weet hoe moeielijk dat te tekenen is vinnik et toch wel geslaagd, goed hoor vooral die mond!
|
Beetje slordig, maar ik vind dat je de gezichtsuitdrukking heel leuk hebt vastgelegd. Echt 'n blije baby :)
|
ik haat babys
|
Citaat:
|
:) wat leuk om te weten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |