![]() |
[foto] sfeerfoto
Deze foto is gemaakt in 1 van de gezellige steegjes van Italië.
Mening graag :) foto |
SPACEEEEEEE en mooi :) (y)
|
ligt eraan
is dit de orriginele foto? |
jep
alleen een beetje verscherpt maar het blijft een beetje blur mij stoort het niet ;) |
Vage kleur voor een originele foto...
|
Citaat:
Als het nacht is en dat oranje achtige licht komt van een straatlantaarn is het toch mogelijk? |
Het lijkt wel brand :confused:
|
heel onscherp
niet echt interessant beeld opzich. de kleuren zijn wel mogelijk hoor, voor een originele foto. |
lijkt net een schilderij ... funky.
|
mooie kleuren
jammer van de onscherpheid...ziet er beetje geedit met fotoshop uit. |
Ik vind er niets aan... niet scherp en een oninteressant beeld.
|
verre van interessant, met een onwijs slechte camera genomen en niet scherp
ik ben zo lief |
[QUOTE]italianboy schreef op 17-08-2003 @ 19:43:
verre van interessant, met een onwijs slechte camera genomen en niet scherp ik ben zo lief [/QUOT :D dat ben je idd! en wat de camera betreft: je moet het doen met wat je hebt, niet iedereen kan een camera van 3000ballen kopen eh ;) |
cool (y)
|
cool!!
*gelijk weer terug naar italie wil* |
Citaat:
nope |
Citaat:
|
mooi :)
|
Citaat:
ik ken camera's zat van rond de 200 Euro waar je echt wel 10 x betere beelden uitkrijgt dan deze ;) |
ik vind het een coole foto nodigd uit om daar ook eens heen te gaan welk steegje is het?
|
Citaat:
|
sfeerfoto...? Uhhh, welke sfeer dan? Het roept niet iets bij me op eigenlijk....
zegt dat genoeg? |
Citaat:
|
De gedachte erachter is wel geinig, I guess. Maar ik vind de foto niet zo mooi.
|
niet geweldig.. maar damn, wat kan iedereen hier zeiken..
wat is trouwens het enorm slechte aan het bewerken van foto's? Extra contrast etc.. als je zelf een foto ontwikkelt doe je dat toch eigenlijk ook? Het gaat lijkt me zo om t eindresultaat en niet perse via welke weg je er gekomen bent. Moeilijker is niet per definitie beter. I have spoken :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |