![]() |
Draag jij altijd ondergoed?
Ik bijna nooit :D
|
soms :)
|
standaard
|
behalve bij douche'/badderen, zwemmen, en sex (en bij op de wc zitten, maar dan heb j het feitelijk nog wel aan)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bijna altijd, soms bij 't slapen gaan niet. En onder de douch natuurlijk niet. :P |
met slapen nooit en soms ook overdag niet,ligt aan me bui en me vriend vindt het af en toe wel spannend om te weten end aarna te zien dak niks aanheb :p
|
bijna altijd, anders plakt alles zo aan elkaar, he
|
Ja, tenzij het in de weg zit. (douchen, sex etc)
|
Citaat:
als ik het huis uit ga altijd anders...... eigenlijk ook.:P |
Altijd behalve tijdens de standaard dingen (douchen, zwemmen, sex, etc.) en in bed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag een string/slipje/boxer tenzij
- Ik slaap of wil gaan slapen - Ik douche - Ik op de wc zit - Ik zwem (ja, dan draag ik niets onder m'n bikini) - Ik sex heb - Ik het warm heb en dus geen kleren draag - Ik geen zin in een onderbroekje heb (komt niet héél veel voor) - Ik m'n vriend wil opgeilen door geen ondergoed te dragen Ik draag een beha tenzij - Ik iets zonder mouwen draag - Ik geen zin in een beha heb (meestal dus:P) - Ik slaap of wil gaan slapen - Ik zwem (ja nee, geen beha onder mijn bovenstukje) - Ik sex heb - Ik het warm heb en dus geen kleren draag Ik draag sokken tenzij - Ik geen schoeisel aanheb - Ik slippers aanheb - Ik sandaaltjes aanheb - Ik grote haast heb |
normaal wel alleen op vakantie ging ik vaak "commando"
|
ja
|
Citaat:
|
Ik draag een string/slipje/boxer tenzij
- Ik slaap of wil gaan slapen - Ik douche - Ik op de wc zit - Ik zwem (ja, dan draag ik niets onder m'n bikini) - Ik geen zin in een onderbroekje heb (komt niet héél veel voor) Ik draag een beha tenzij - Ik geen zin in een beha heb (meestal dus:P) - Ik slaap of wil gaan slapen - Ik zwem (ja nee, geen beha onder mijn bovenstukje) - Ik het warm heb en dus geen kleren draag Ik draag sokken tenzij - Ik geen schoeisel aanheb - Ik slippers aanheb - Ik sandaaltjes aanheb - Ik grote haast heb |
Als ik ga slapen ben ik spiernaakt. En overdag, alleen kleren aan en geen onderkleding hehe...
|
Ja
|
Waarom zou ik zonder boxer gaan lopen? Dat zit zo kut... :D
|
mwah, redelijk vaak. (behalve als k m'n kilt aan heb.)
(en bij 't slapen ook niet en douchen, etc...) |
douchen, zwemmen, wc zitten niet anders wel
|
Ik draag altijd een onderbroek en sokken tenzij ik onder de douche sta.
|
Ja, natuurlijk. :)
|
Citaat:
|
Ik altijd
Zelfs tijdens de sex Ik vind het zo lastig om mijn onderbroek steeds uit te moeten doen terwijl ik em ook aan kan houden Zelfs tijdens het douchen Stel je eens voor dat er iemand de badkamer binnenkomt. Nee hoor, dat wil ik dus echt niet. |
Altijd.
Op 1 keer na trouwens. |
juh
|
ja
|
Citaat:
|
doh :rolleyes:
|
ja
|
Altijd, tenzij ik onder de douche sta.
En soms als ik alleen thuis ben, want dan draag ik bij deze hitte soms niets. :o En heel soms in bed... |
Citaat:
|
Citaat:
Dan bungelt ie alle kanten op. Das helemaal nix :) Ik draag altijd ondergoed. Vind het echt nix om zonder te lopen. Puur omdat het onhandig is als ie bungelt :P |
Altijd, behalve bij de meeste dingen die hierboven genoemd zijn.
|
Citaat:
|
onderbroek altijd, behalve onder de douche, en BH alleen als ik iets doorschijnends aan heb of naar de fysio moet
|
Citaat:
|
Buiten sommige bovenstaande situaties, altijd, omdat dat fijner zit en netter is. En omdat je anders zo moet opletten met je broek dichtritsen. :o
|
onderbroek alleen niet onder de douche, bh altijd
|
juh
|
Af en toe niet, meestal wel :)
|
Niet als ik slaap of douche.
|
alleen in de winter...
|
Citaat: