![]() |
Tepelpiercing
Een vriendin van mij was vanavond bij me op bezoek. Zij heeft een tepelpiecing,heb natuurlijk meteen gevraagd of ze dat ff wou laten zien :P, maar ze zij dus dat het totaal geen pijn deed enzo en ze vond het gewoon mooi.
Wie van de dames heeft ook een tepelpiercing? Zoja, waarom heb je het? Vind je het mooi of opwindend of zijn er andere redenen voor? Zonee, zou je het ooit overwegen om er eentje te laten zetten? en waarom? voor sexueel genot? omdat je het wel gaaf lijkt? En voor de jongens, vind je het "geil".. een tepelpiercing bij een meisje, of hoeft dat allemaal niet zo van jou? Ik zelf vond het wel uhm opwindend om te zien :o |
Ik vind het persoonlijk een van de grootste afknappers... Borsten zijn mooi als zij natuurlijk en onaangetast zijn...
|
ik vind t wel wat...duh...k heb dr zelf ook 1...maar dan moet ze m niet ...erm....rechts hebben, dalijk komen we in de knoop :p
maar ik denk niet dat heel veel jongens t mooi vinden, hangt dr een beetje af wat voor types ze leuk vindt... |
ik vind piercings sowieso al niks (n) echt een afknapper..
Genesis |
no thanks.
|
Jezus, ik lijk wel een uitzondering :D
waarom vinden jullie het dan een afknapper :confused: |
Citaat:
|
Ohwja.. ik las er perongeluk over heen :o
|
ik heb er zelf een, vind het mooi staan. Bij een meisje vind ik het wel apart, tenzij het zo'n kampwijf is dat denkt dat het mooi staat bij de 15 gouden kettingen die ze omheeft. En het meest foute is dan de ketting met zo'n plakkaat eraan waar "priscilla" op staat of een andere naam :D
|
Ik krijg er de rillingen van, elke keer de associatie met een naald die door dat hele tere stukje lijf gaat.. *ril*
Zou het nooit doen. Ben trouwens zowieso geen piercing mens, dan liever een tattoage. |
Nee, vind het niks, hou sowieso niet van piercings, een tepelpiercing zou een regelrechte afknapper zijn.
|
Citaat:
nou als ik een tepelpiercing zou hebben dan zou ik hem niet in me neus doen :rolleyes: :p |
Citaat:
|
Wie van de dames heeft ook een tepelpiercing?
Ik niet iig (waarom per se dames trouwens? Heren kunnen ze toch ook laten zetten?) Zonee, zou je het ooit overwegen om er eentje te laten zetten? Nee. Of nouja, misschien overwegen en dan besluiten om het niet te doen. En waarom? Lichaamspiercings zijn ontzettend lelijk imo. Gezichtspiercings meestal ook. |
kvind t maar ranzig bij een vrouw :>
|
voor mij hoeft het niet. dus
|
Ik vind 't wel wat hebben een piercing bij een vrouw.
Heeft wel wat :D Maar is dat niet lastig als ze nog borstvoeding moet gaan geven... Brengt dat geen schade dan aan de tepel? |
Citaat:
|
nee vind t nix...helemaal niet bij iemand die kleine tepels heeft, dan is de ene nog klein en de andere meteen 2 x zo groot, omdat er een ringetje of iets dergelijks doorheen gepropt zit.
maar goed, als anderen dat willen, moeten ze dat natuurlijk gewoon doen, ik hou ze niet tegen, maar geen pollonaise aan mijn lijf :) |
Citaat:
|
Ik geloof dat ik het bij vrouwen soms wel mooi vind eigenlijk.
|
ik zou het wel willen... heb er nog echt over nagedacht ook... ga het mischien nog wel doen ook... als ik 18 ben... ik wil toch geen kinderen dus die borstvoeding kan mijn rug op...
maar dan wel een vet mooi mini klain ringetje... niet zo'n dikke deurklink staaf |
Ik vind piercings altijd wel mooi bij meisjes, bijna allemaal wel geil, tongpiercing en tepel vooral :)
(alleen neuspiercing vind ik lelijk) Ik ken ook wel een meisje met een tepelpiercing, staat der heel goed :cool: |
Citaat:
|
ik vind het supermooi en heb er een :P
|
Nee ik vind het niet mooi, en het lijkt me pijn doen :o
|
Mijn vriend heeft er 1, vind het supergaaf :)
|
Bij mannen staat het, bij vrouwen niet.
Uitzonderingen daargelaten :). |
Citaat:
|
Ik zou het heel opwindend vinden.
Ben je intiem ;) met iemand en je trekt zijn shirt uit... en dan zo'n klein ringetje door zijn tepel.. Mja lijkt me wel wat. |
ik vindt dat vrouwen zich 1 extram ding moeten afvragen voordat ze een tepelpeircing nemen
wil ik kinderen? zo ja wil ik ze borstvoeding geven ? |
Citaat:
|
Citaat:
dag hetzelfde als je kont bij elkaar laten piercen en er later achter komen dat je ook nog moet poepen |
Citaat:
:D :D :D ROFLMAO *denkt in plaatjes* |
Citaat:
maare hij heeft wel gelijk kunt het niet meer ongedaan maken dus je meot wel kijken of je kinderen borstvoeding wilt geven |
Citaat:
Reken maar dat je dan goed baalt van je impulsieve handelen als 'klein meisje'. |
Ik ga dit topic denk ik maar overslaan vanaf nu, ik krijg al rillingen bij het onderwerp... *shudder*
|
Citaat:
als je een tepelpiercing neemt, kan je gewoon nog borstvoeding geven!!!!!! (moet je wel de piercing eruit halen, maar verder boeit t nix) dus dat hoef je je niet af te vragen want dat doet er niet toe, hoe komt iedereen hier er toch bij dat dat uit zou maken?!?!??!?! |
Bij mannen vind ik het best wel een beetje niet zo mooi (nooit live gezien, dus het kan best dat het bij sommigen wel staat), bij vrouwen vind ik een klein zilveren staafje wel mooi. Géén ring!!
Ik ben persoonlijk meer van de tattoos. |
Citaat:
|
Citaat:
|
3307: De belangrijkste vragen zijn natuurlijk nu; heb je daarwerkelijk haar gepiercede tepel gezien, mocht je eraan zuigen, en heb je er een foto van?
|
kan geil zijn (y)
|
IK WIL ER HEEL ERG GRAAG 1... heb er NOG geen!
waarom het is zo GEIL om te zien bij andere jongens/meisjes en gewoon het schijnt extra opwindend te werken... :D |
op de een of andere manier trek ik die dingen altijd los bij anderen (heb er zelf geen hoor)
|
Tepelpiercing is gaaf..heb er zelf ook een.
Het doet absoluut niet pijn en het staat erg sexy. Maar ja, je moet er wel van houden natuurlijk. |
Citaat:
hoezo :confused: |
Citaat:
Het blijkt inderdaad geen pijn te doen nee, ze maken het eerst heel koud ofzo met zo`n soort spons.. toch? |
Ik vind het op zich heel erg mooi bij een jongen , maar bij mezelf... weet ik niet ..... Ik heb ookal een piercing in myn onderlip...
en dat vind ik ook heel mooi maar ik denk dat ik het bij myn vriend mooier zou vinden dan bij mij |
Citaat:
enne als je zo'n naald door je tepel heen krijgt doet het wel ff zeer en ook heel naar, maar daarna valt het alleen maar erg mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |