Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   seks met je beste vriend(in) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=566135)

Kleine Tulp 13-08-2003 01:31

seks met je beste vriend(in)

zou jij, als je een hele goede vriend(in) had, waar je stiekem een tijdje verliefd op bent geweest en nu net meer vriendschappelijk gevoelens begint te krijgen, een seksrelatie kunnen aangaan? Dan gewoon in het bijzijn van anderen Vrienden zijn, en met zijn tweeën ineens een koppel.. gewoon jullie geheimpje, dat als jullie zin hebben jullie elkaar bellen
?

Roeleke 13-08-2003 01:34

Nee, ik zou dat niet kunnen. Want als ik dat zou willen, betekent het dat ik meer voor haar voel dan gewoon vriendschap, en uiteindelijk raakt iemand of allebei dan gekwetst. En dat heb ik er nooit voor over. :)

Unexplained 13-08-2003 07:41

Dat is moeilijk aan te geven. Aan de ene kant is het natuurlijk een verdieping van de (vriendschappelijke) relatie. Aan de andere kant zet je die er wel mee op het spel. Het mes snijdt aan twee kanten...

Ik zou het niet zo snel doen met een goede vriendin, omdat ik een goede vriendschap waardevoller vindt dan seksuele bevrediging.

Thomas 13-08-2003 08:28

Citaat:

Unexplained schreef op 13-08-2003 @ 08:41:
Ik zou het niet zo snel doen met een goede vriendin, omdat ik een goede vriendschap waardevoller vindt dan seksuele bevrediging.
Dat zou voor mij ook een argument zijn om het niet te doen, maar als het puur en alleen om de seks gaat en jullie kunnen allebei de vriendschap daarbuiten laten dan zou ik er wel weer voor gaan. Overigens heeft het bijna altijd wel invloed op diezelfde vriendschap. :)

perseus 13-08-2003 09:35

Dan ga ik het toch als een relatie beschouwen, knap lullig als die vriendin van me dat dan niet doet. Nee dus.

CryptapiX 13-08-2003 11:26

mischien wel, maar ik denk dat ik na tijdje wel wat meer "zekerheid" zou willen

Luna 13-08-2003 12:11

Ik heb nooit zo'n behoefte aan seks als ik niet echt verliefd ben dus een seksrelatie zal voor mij niet nodig zijn, met een goede vriend al helemaal niet, een vriendschap zou ik niet op het spel zetten voor seks...

spacegirl 13-08-2003 12:51

zeker weten, volgens mij is dat t betere werk, je hebt seks met iemand waar je ontzettend goed mee kan omgaan, die je vertrouwd en waar je je veilig mee voelt, maar verder geen verplichtingen

mariekegirl 13-08-2003 17:47

Citaat:

missNMGN schreef op 13-08-2003 @ 02:31:
zou jij, als je een hele goede vriend(in) had, waar je stiekem een tijdje verliefd op bent geweest en nu net meer vriendschappelijk gevoelens begint te krijgen, een seksrelatie kunnen aangaan? Dan gewoon in het bijzijn van anderen Vrienden zijn, en met zijn tweeën ineens een koppel.. gewoon jullie geheimpje, dat als jullie zin hebben jullie elkaar bellen
?

wat jij omschrijft herken ik echt super goed!
ik heb met een vriend van me een sexrelatie, zal ik zegge.
ik ga ook gewoon met hem om enzo, ook als er anderen bij zijn, dan ben ik gewoon bevriend met hem. we bellen elkaar regelmatig en gaan ook regelmatig met elkaar, ook sex dus.
ik vind het heel rlx, ik heb nie zo zin in een relatie maar vind sex altijd wel lekker. ik vind het een goede oplossing, ga ervoor dus!

Kleine Tulp 13-08-2003 21:42

Citaat:

spacegirl schreef op 13-08-2003 @ 13:51:
zeker weten, volgens mij is dat t betere werk, je hebt seks met iemand waar je ontzettend goed mee kan omgaan, die je vertrouwd en waar je je veilig mee voelt, maar verder geen verplichtingen
hihi :)

Boeing 747-400 14-08-2003 09:57

Ik heb nu een vriend, dus die behoefte heb ik helemaal niet. Ik wil sex gewoon graag voor hem alleen bewaren. Alleen als ik geen relatie had, en je hebt wel een hele goede vriend. Tsja, waarom dan niet? Je geeft elkaar zo iets waar je alletwee behoefte aan hebt, het is een verdieping van de vriendschapsrelatie. Ik zou er wel goed over nadenken voordat ik het zou doen, maar ik zou het niet per defenitie afwijzen.

Slettelina * 14-08-2003 10:35

Nope.. Want als ik iets meer voel voor iemand wil ik het ook meteen iedereen laten weten en dat gaat dan weer niet.. En ik ben bang dat onze vriendschap erdoor verkut wordt en dat willen we natuurlijk ook weer niet. plus dat ik nu een vriendje heb en er idd ook geen behoefte aan heb.

little nemo 14-08-2003 12:33

ik vind t wel een mooi iets, ik denk dat ik dan ook (nog) beter met iemand bevriend kan worden; je kent dan toch mekaar nog beter

verder is sex gewoon leuk :)

Secret_girl3 14-08-2003 12:40

Hayhay,

nee ik denk dat als je een relatie begint met je beste vriend dat je later als het uit is je vriendschap naar de knoppen gaat!
ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik het ook nooit zou kunnen..
Ja oke je voelt je wel heel erg op je gemak ...

nou veel sucses ermee

xxx mij

Kleine Tulp 22-08-2003 23:37

up:)

nare man 22-08-2003 23:50

Dat zou ik zeker doen :) Voor de meisjes waar ik verliefd op ben geweest heb ik altijd een zwak gehouden, en bij hen zou ik het stuk voor stuk erg graag doen, omdat ik gewoon erg veel voor hen voel :)

Dusjcrib 23-08-2003 00:09

Citaat:

missNMGN schreef op 23-08-2003 @ 00:37:
up:)
waarom?

Als een topic naar beneden is gezakt, is een topic naar beneden gezakt.. uppen is niet eerlijk voor de nieuwe topics die op die manier sneller naar beneden worden geschoven.. Als iedereen zn topic zou gaan uppen zou het hier 1 grote zooi worden, gelieve niet meer te doen dus en al helemaal niet op deze manier.

Gesloten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.