![]() |
ok short notice maareuhm: MARKTROCK?
www.marktrock.be
wie gaat er eigenlijk naartoe? en als je vanavond gaat: sioen is een aanrader ABSOLUUT de maxx. en als je daar een heel lang meisje ziet met zwarte rugzak en lichtblauwe jeansrok (topje is nog niet beslist :rolleyes: ) : kom ff haai tegen me zeggen :) |
huh? nee als in op de oude markt in leuven
|
Ik heb line up gechekt en er zit niks bij wat leuk is.
|
hmm beetje ver :)
|
normaal wel leuke line up, vorig jaar Elvis Costello en Counting Crows, dit jaar (nog?) niet veel bijzonders.
|
niet veel bijzonders???
metal e.d. zul je er niet vinden, maar ik goeie muziek wel. Moloko,K's Choice, Anouk, Heathernova....? Die zijn toch ook GOED??? |
btw: Ja, ik ga... :p
|
Citaat:
Dat terzijde. Marktrock vind ik niet bijzonder van programma. :p |
Citaat:
daar ben ik ook blij mee dat er geen metal is, je moet me niet veroordelen voor je me kent. En Anouk en Moloko die zie je overal, en K's choice okay voor de fan bijzonder. Heather is geil maar na 3 liedjes heb je het gehoord vinnik. Niet van die namen van allabammaamaj |
ja, Anouk en Moloko zie je overal maar als je kan kiezen tussen Werchter 50€ of Marktrock 15€ zou ik toch dat tweede nemen.
(btw:het was niet de bedoeling een vooroordeel over je te hebben) Heathernova ben je wel beu na een paar liedjes ja ;) En K's choice was gistere echt super! De sfeer die er was,de hele markt stond op zn kop! |
niet als je op werchter ook nog eens een aantal zeer goede andere namen krijgt.
|
Ik was er gisteren! *schaam* :o
K's Choice, Discobar Galaxie en Ozark Henry roelden :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
toch een paar extreem mega goeie: Queensize Quagmire sioen luc van acker magical flying thunderbrids (vismarkt rules!!! :) ) anyway: als ge deze ooit nog es moest tegenkomen: check them out!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die zanger is praeses geweest van de studentenkring van geografie (waar mijn studentenkring veel mee samendoet) en ik had ze al 2 keer gezien op onze rockrally (in veel te klein cafe :s). maar nu waren ze echt het beste ooit al, en dat mag ook natuurlijk. Bruno heeft daarna ook nog meegespeeld met camden, ook gezien? |
nee, toen zijn we naar de oude markt moeten gaan om een goed plaatsje voor K's Choice te hebben. Is wel jammer want ik had Camden en Lemon wel graag willen zien...mja...k's maakte alles goed :d
vanwaar is die quagmire dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |