![]() |
Dan nu.. Dik of Dun?
Jaaah.. Ik weet ut, zeik zeik zeik maar vraag me dat na dat brede heupen topic toch af..
Hebben jongens liever een dun meisje of een meisje waar wat aan zit (niet perse heel dik, maar wat gezet/mollig/niet dun dus). Mijn vriend heeft liever een meisje waar wat aan zit.. En ik las ook ergens dat het zo is dat jongens om mee te showen een dun meisje willen maar in bed toch stiekum een wat dikker meisje.. is dat waar??? |
Hey cool meer amsterdammers :D.
Ik heb liever een leuk meisje dan dat ik op dik of dun ga letten... Maar dat verhaal was een onderzoek door de volkskrant ofzo dus het zal wel kloppen. |
het maakt me echt niet uit hoor
niet heel dun maar ook niet heel veel eraan ach BOEIEND! |
het maakt echt niet veel uit wat mij betreft. Heb liever wel iets om vast te pakken zeg maar, maar het gaat immers (bij mij) om het innerlijk. Als je van mekaar houd maakt het niks uit. (natuurlijk ook weer niet TE mollig he!!;) )
Het moet er wel leuk uitzien.....:rolleyes: |
Ja tuurlijk gaat het om het innerlijk maar in eerste instantie zie je alleen het uiterlijk en dan trekt een bepaald figuur toch eerder je aandacht dan een ander figuur?
Ik hou persoonlijk meer van jongens waar wat aan zit, niet dik of een bierbuik ofzow maar absoluut niet van die spierbundels of kippeborstjes. Ik voel me ook veel meer op mn gemak bij een jongen die dan hier en daar een vetrolletje heeft, en kvind ut gewoon echt mooier.. alhoewel een beetje gespierd ook niet lelijk is maar absoluut niet TE |
Ik vind een meisje met ronde vormen mooi, maar dan wel slank. Dus een slanke taille, grote borsten en wat dikkere kont. Wat jongens betreft; als ze maar geen spieren hebben. Dus slank/mollig/buikje/... mag allemaal.
|
Citaat:
|
ja daar heb je gelijk aan....natuurlijk op eerste gezicht uiterlijk...en dan ook wel dun.....das logisch....keeeeeej :p
|
ik heb liever een iets dikker jongen/meisje dan heel dun. Maar het moet niet té zijn, gewoon beetje mollig is niet erg. Bij een meisje moet wel vorm aanzitten... ach, het maakt me niks uit :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |