![]() |
Blink 182
Vind er hier iemand Blink 182 een coole groep?
Hun nummers zijn echt wel heel simpel te spelen en live zijn ze niet echt optimaal maar toch rulen deze gasten. Hun liedjes zijn toch tamelijk cool en ze kunnen best grappig zijn. Wat is jullie mening? |
dat vond ik vroeger leuk, dat concert in 013 was da bomb!
oh well, t gaat wel. |
ik heb het al lang niet meer geluisterd, maar ik heb blink182 altijd een leuk/fris/grappig bandje gevonden
ben naar 2 shows van ze geweest verder heb ik nu geen zin om er verder over te vertellen |
Ze hebben poppunk mainstream gebracht, dus ze verdienen respect. Ik vind het verder iets te kinderachtig, maar de clips zijn wel gaaf.
Btw herinnert iemand zich nog hun cameo in American Pie? |
Citaat:
eh, ja. :\ |
Citaat:
binnenkort de 3e |
ik heb ergens begin dit jaar mijn blink shirt weggegooid :( :( :(
ok ik was echt sneu. |
Citaat:
|
ik vind ze goed. ook omdat ze gewoon goede nummers kunnen schrijven, en omdat ze schitterende serieuze nummers kunnen maken, en niet zomaar een dozijn onzinnummers op een cd flikkeren.
Hun imago is dat van 'knulletjes/feest punk'. Dat kan ik begrijpen doordat ze in hun clips dat beeld neerzetten, toch (zoals de gitarist al zei ) gaat bijna alle nummers over serieuze shit, en maken ze best serieuze nummers (Staying together for the kids is zelfs een wereldnummer). Alleen moeten ze wel eens kappen met die onzinnige humor over sex live. Ook zouden ze veel consistenter moeten zijn live. |
Ik zag ze eens op lowlands...wat een fuckin drama. Viel niets van te maken dat geluid.
|
(L) Ik heb Blink 182 eigenlijk altijd wel leuk gevonden...hmm de laatste cd was wel minder, maar de anderen bevallen goed (y)
|
Citaat:
pure troep idd. |
ik vind ze wel ok, ze zijn gewoon wat ze zijn...en niet muzikaal poppunk bandje en ze claimen teminste niet meer te zijn ofzo en t is ook wel 'echt'; ze zijn teminste niet zo overgeproduceerd enzo
ze zijn gewoon kut en ze weten t, daarom zijn ze wel ok... k vraag me alleen af of we nog meer van hun gaan horen... |
Citaat:
ze weten dat ze niet kut zijn. Ze zijn sarcastisch. Dat is iets anders. Hoe kom je erbij eigenlijk? Ze zijn ook wel muzikaal, check die drummer. Ze zijn niet overgeproduceerd? hahaha. Dude. Welcome to the real world. Enjoy your stay. |
Citaat:
|
Niet mijn stijl van punk,dus tsjah ik luister er nooit naar.
|
blink is koel :) niet geweldig, maar best ok, beetje standaard maar wel leuk..
|
Band heeft me nooit geboeid. Vind die stem van die zanger maar irritant. Geen idee waarom verder.
|
Ik vind Blink leuk en ik vind het jammer dat ze over het algemeen alleen de pretnummers uitbrengen op single, ze kunnen zoals gezegd ook serieus zijn.
|
Citaat:
|
Door dit topic maar weer wat gedownload en het blifjt geweldige zomermuziek.
Die serieuzere nummer van ze zijn echter wel beter |
Snapt iemand waarom Tom DeLonge en Mark Hoppus een Fender signature hebben?
|
Citaat:
snap je dat zelf niet? |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Vind het gewoon leuke muziek....voor "d'r bij"
|
Citaat:
|
Citaat:
nu snap ik het. Een kutgitaar, maar je bent er wel cool mee. |
Citaat:
Maar dan vind ik 'ze allebei' een kutstem hebben. Denk ik dan. Of iig de gene die het meeste zingt. |
Iemand het nieuwe nummer Action al gehoord?
Tom's stem daarin is irritant, het gedeelte wat Mark zingt is opzich wel cool, je moet 't alleen vaker luisteren. =Z |
Citaat:
|
Die signaturebas is iniedergeval crap volgens mij. 1 volume knop en geen tone. hmmm
|
Citaat:
|
ze zijn wel leuk :)
|
Vette drums, goed aan te horen als je onder invloed in bed ligt.
Vind ik dan :p |
Nieuwe liedje "Action" is best cool. Wel wat anders dan op de vorige cds.
|
Ik vind ze wel geinig.:)
|
Citaat:
|
ik vind ze goed.
alleen moet ik zeggen dat de nieuwste tegenviel. en budda (hoe schrijf je budda??) kon mij ook nit bekoren. Maar vooral Dude Ranch en Enema of the State heb ik redelijk vaak geluisterd (y) |
Citaat:
wim van den brande , broer van Gert - Jan ( rose of silence ) |
ik vind ze koel, al vanaf dat ik ze voor het eerst zag.
goeie videoclips, aardige jongens, werken hard en verdienen hun roem! |
Wel leuk (y).
|
Kwas ook fan, heb alle albums origineel behalve Cheshire cat want die was vroeger erg duur. Ook heb ik alle singles, en sommige ook dubbel omdat er bijv. een ander hoesje om zat of er 1 ander liedje op stond :o
Heb ze helaas nooit live gezien. Vind ze nu nog steeds wel leuk, als in: in interesseer me er nog voor. Heb pas een liedje van het aankomende album gehoord en het klinkt nog best redelijk. Wel rustig, maar dat is de richting die ze op gaan denk ik, had je al kunnen merken een TOYPAJ. Verder tja, geen zin meer idd om er nog meer over te lullen. Ze zijn cool, vooral het oudere werk en nee dat zeg ik niet om stoer te doen. Ik vind dat gewoon. (denk: buddha en cheshire cat) |
ach barker heeft wel een sig stick bij zildjian, niet dat dat zo`n kwaliteit is :P
|
Citaat:
Verder nogal saai. In het rijtje van K3, sum 41 enz.. |
Even stelen van Danique
Kwas ook fan, heb geen albums origineel behalve Cheshire cat want die kwam ik ooit 's ergens tegen. Heb ze helaas nooit live gezien. K vind het altijd leuk om nummers van ze op mtv te zien enzo, ben ook heel benieuwd naar hun nieuwe album, en al mn oude blink posters hangen nog. Ik heb zelfs mijn enorm gekrompen eerste bandgirlie met uitgescheurde opdruk bewaard. Ja. Mijn jeugdsentimentbandje. :*) en ze moeten 's opschieten met dat album want ik wil ze live zien verdomme. |
Oh ja ik heb 3 shirts
en ook nog 2 colored vinyls die ik nooit heb gedraaid want ik heb geen platenspeler :| maar ik moest het hebben he :p En de video Urethra chronicles man, ik heb er echt veel geld aan uitgegeven :| Ik denk dat ik daarom nooit meer echt "lyrisch" van een band wil zijn, het kost je veel tijd en geld en meeestal heb je er niks aan. |
hahahaha, sneeeeeuuuuu :p
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent fan of je bent 't niet! MAD RESPECT @ DANI! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |