![]() |
Welke bank heb jij?
en ben je er tevreden over?
ik heb ABN Amro bank en ik heb nooit problemen met de bank gehad. |
Postbank
nee |
Citaat:
|
postbank
nee. maar het is altijd beter dan zo'n abn rekening.. |
---> werk & Geld
|
rabobank :cool:
|
Deze:
http://www.ikea.nl/PIAimages/22328_PE107209_S3.jpg Ontopic: Rabobank, 3 keer niks... Je moet 3 weken wachten op zo'n boekje met overschrijfformulieren en er worden ook wel eens bedragen afgeschreven voor administratiekosten, terwijl ze beweren dat een rekening daar hebben gratis is... |
Slaapbank :rolleyes:
|
Rabobank. Ben er heel tevreden mee :)
|
Post-.
|
postbank
redelijk |
Citaat:
|
Rabobank --> spaar- , jongeren- en internetrekening
Tot nu toe tevreden! |
post bank en abn amro(of rabobank weet niet zeker).
|
Postbank (dus eigenlijk ING).
|
Postbank --> prima
ABN Amro -->prima :) |
Citaat:
|
ABNAMRO al sinds ze nog niet samen waren (ABN en AMRO)
en t bevalt me wel...af en toe zijn ze wel krom...maja das elke bank gloofik |
de postbank, en ja ik ben tevreden, internetbankieren rules (y)
|
ABN Amro.
Vreemd: Met een studentenrekening kun je maar 3 maanden rood staan, daarna wordt je rekening geblokkeerd tot je weer credit staat. Ik naar de bank. De Bank: geen probleem, we fixen jou een normale rekening, kun je €1000 rood staan, zo lang als je wilt, en tegen een lagere rente dan bij een studentenrekening. Nou vraag ik mij dus af waar die studentenrekening voor dient :S |
rabobank. prima bank.
|
Postbank, ja.
|
Rabobank
|
Postbank...
tevreden maar alles is beter dan de Fortis bank! |
Postbank en Rabobank.
Postbank vind ik prima. Op de Rabobank heb ik alleen een spaarrekening waar ik vrijwel niks mee doe. |
Postbank, ja
Abn amro, nee |
Postbank..(plus/gewonegiro/internetbankieren-rekening)
en daar ben ik niet tevreden mee, ze zijn veel te langzaam ! |
Post- en Rabobank ben over beide te vreden
|
ABN Amro
Geen moeite mee |
postbank en rabobank, prima (y)
|
Citaat:
|
ABN, Eurostyle. Prima bank, alleen jammer dat ze CJP niet meer sponseren.. (scheelde me al snel 15 euro per jaar..)
|
Postbank
best tevreden, alleen jammer dat ik toen ik een nieuwe Giropas wou meteen ten koste van €5 een Chipper erbij kreeg :S |
Postbank, doet het prima.
|
Postbank, jawel
|
Citaat:
|
Rabobank (y)
|
ik heb geen bank, maar ik ben bij de rabobank. bevalt goed
|
Rabobank en Postbank. Rabo = ok. Postbank is kut.
|
Ik WAS bij de Rabobank, ben ik snel weggegaan, shitbank, geen goed woord voor over.
Zit nu bij de ABN voor m'n lopende rekening (studentenrekening) en bij de ASN voor spaarrekening. ASN is een beetje traag enzo (dat wist ik) en het duurde ongeveer een jaar voor ik daar eindelijk via internet kon overboeken, maar verder is het wel ok. Het is maar een spaarrekening, ik doe er toch vrij weinig mee. ABN is op zich best, krijg tenminste gratis internetbankieren (nadeel van i'netbankieren van ABN is dat je maar 3 maanden ofzo terug kan gaan in je overzicht) en gratis pasjes enzo. Maarja, een bank blijft een bank: het blijft allemaal geldklopperij (jammer genoeg is er geen alternatief, om nou al het geld in een oude sok te stoppen vind ik ook geen goed plan geloof ik (al zou het nu wel kunnen, ik heb toch bijna geen geld :D), overigens MOET je ook een bank hebben, anders kan je geeneens loon krijgen tegenwoordig (wat overigens ook logisch is)). |
Postbank
nee, de overschrijvingen duren zo lang :mad: ik heb liever rabobank. |
Citaat:
|
Abn-Amro: nu wel tevreden over, maar het duurde ontzettend lang voordat mijn nieuwe pasje geactiveerd kon worden (computer stuk blabla, kan je niet naar een ander filiaal... ik naar een filiaal.. daar hetzelfde verhaal) dat is slecht. Nu alles geregeld is het de perfecte bank.
Postbank: goede bank vanwege de girofoon (lekker snel als je het vergelijkt met telefonisch bankieren van de abn) , slechte bank omdat het geld kost, abn amro is gratis omdat het een studentenrekening is (postbank zeg ik dus ook op in december) |
binnenkort Triodos of ASN.
weet ik in ieder geval zeker dat m'n geld niet naar clusterbommen of regenwoudhoutkap gaat. |
ING bank.
Nooit problemen gehad. |
Ik heb een betaalrekening bij de Rabobank en een aantal spaarrekeningen bij Spaarbeleg. Nog nooit problemen met een van de twee gehad.
|
Citaat:
|
Ik? De Postbank ~~ melodietje.
De Postbank staat er om bekend het langzaam te zijn met overschrijven, dat klopt ook wel. Voor de rest ben ik er wel tevreden over. |
Rabobank. Nooit problemen mee gehad, jij wel Ekki?
|
Postbank en rabobank
gaat allemaal wel goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |