![]() |
The Italian Job
The Italian Job is een remake van de klassieker uit 1969, met toen onder andere Michael Caine. 4 september verschijnt de nieuwe nieuwe versie met o.a.: Edward Norton, Charlize Theron, Donald Sutherland, Mark Wahlberg en Seth Green.
Dat wordt genieten van achtervolgingen, en Edward Norton natuurlijk. Wat verwachten we er hier van? |
Zeker een film waar ik heen ga. Ik ben sowieso fan (nou ja fan, ik vind m ontzettend goed) van Edward Norton. Verwacht er best veel van. Ik heb m op de pc staan maar jammer genoeg doet ie t niet. In de bios is toch leuker maar ik wilde alvast spieken :o
Ben erg benieuwd. |
Citaat:
|
oh ja was die film vergeten, maar ik heb laatst in een andere film de trailer daarvan gezien [bruce almighty? kan dat?]
en ja leek me wel grappig.. maar ja ik ga hem toch wel kijken vanwege: "Mr Norton" :D |
Ik vind dat Jason Statham ook even genoemd moet worden, is nml een goede acteur, met een heel erg droge manier van acteren... Geweldig...
(speelde ook Turkish in Snatch) Tja, mijn soort film. Ik ga kijken... Citaat:
Dus dan toch maar ergens naar een bios :) |
Edward Norton wou er helemaal niet aan meedoen? Moest vanwege contract met studio ofzo...dus zo goed lijkt ie me niet :rolleyes:
|
Citaat:
how about no? |
ik ben benieuwd of Mos Def ook nog een beetje kan acteren..
|
Waar gaat de film over? De cast klinkt iig goed.
|
jerry bruckheimer vind je kut en kut scripts...en dan niets te zeggen over EEN REMAKE...erg origineel is het wel eh? :rolleyes:
|
Ik ga 'm wel zien denk ik, ben best benieuwd... hoewel ze er wat mij betreft geen remake van hoefden maken.
|
Ik heb hem al gezien, recensie ook al geschreven en die gaat eind deze maand online.
Ik vond de film vermakelijk, maar meer ook niet. Originaliteit was ver te zoeken en Edward Norton niet heel bijzonder. |
Citaat:
Scarface is ook een remake... wat is nou je punt? Ik vind Jerry Bruckheimer kut, zoals hij in interviews over zijn films praat is gewoon echt niet naar mijn smaak, en Pearl Harbor, Bad Company, Beverly Hills Cop 2, Coyote Ugly, Top Gun vind ik gewoon echt slecht The Rock, Con Air en Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl zijn weer wel zeer melige films... Er zijn zoveel films die niet origineel zijn, die wel melig zijn, en het feit dat ik Jerry Bruckheimer haat heeft geen fuck met mijn houding tegenover remakes te maken (eerlijk gezegd houdt ik ook niet zo van remakes), maar alleen al het feit dat Edward Norton er in zit, is voor mij al een garantie dat er iets goed is aan die film http://i.imdb.com/Photos/Ss/0280486/17-BCC-CT-4236R.jpg Kom op zeg, dit is toch gewoon gemaakt om te worden gehaat... |
Citaat:
|
Edward Nortin heeft in die film een enge snor. Puh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat kan jou die hele vent schelen dat ie jou haat zogenaamd verdient :confused: Je zou bijna denken dat je jaloers op m bent :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar TAFKAB brengt het steeds naar voren, vandaar, en ik wilde ff de situatie uitleggen hehe |
Citaat:
hmm ten eerste, het is GEEN remake, het idee is een beetje gejat, met die minis en zo, maar het verhaal is heel anders, en ik kan het weten want ik heb em al gezien (werk in een bioscoop) ten tweede het is een gewedige film, die MOETEN jullie allemaal zien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij acteert daar inderdaad heel serieus en droog. Goede acteur, alleen jammer genoeg niet echt doorgebroken. |
Het origineel is in ieder geval stukken beter.
(was pas geleden nog op BBC2) |
Hij viel tegen vond ik :o
het verhaal, allemaal leuk, de hoofdlijn, goed bedacht, maar die actie scene's. beetje met 3 mini's alles trashen, ietwat slappe kak :) (mening!) |
remake vallen altijd tegen! (n) !
Edward norton valt niet vaak tegen (y) ! |
Wil ik zeker nog ff heen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |