![]() |
(Spider-man) Ik zit nu al vast :S
Hey ik heb ff een vraag over Spider-man The movie (game dinges)(wat een gare naam btw) maarja ik zit dus vast in het 2e level! jaja het 2e level al :eek: !
Je zit in zo'n loods en dan heeft iemand de deur opslot gedaan en de sleutel meegenomen, die gozer moet ik waarschijnlijk mollen maar ik kan niet bij em komen, ik kan alleen maar terug!? mis ik een move of een deurtje ofzow? |
www.gamefaqs.com
Citaat:
(waarvoor....ps2?, gamecube? pc?) |
Voor de PC maar volgens mij zijn al die versie het zelfde ;)
TNX! |
ja dat wel:P
vroeg het me gewoon af:P |
Vergeet niet dat je op muren en plafonds kan springen, overal in, op, achter en onder kan kruipen, en je vaak in plaatsen zit waar je niet gezien kan worden. En meestal kan je maar één kant op, dus zo moeilijk kan dat niet zijn.
Met de weg vinden had ik geen problemen, alleen het neerhalen van mannetjes enzo. :) Blijft een leuk spel, ik heb het 3 keer uitgespeeld. Ben gestopt bij 'very hard' (o.i.d.) in het level waar je binnen een bepaalde tijd bommen uit moet zetten, te moeilijk. :o |
Ik ben ondertussen al weer wat verder (geen problemen hoor)!
Ben nu bij die missie dat je die PC's moet bekijken voor de code en dan moet je zo'n deur door (tot zo ver nog niet echt moeilijk (alleen die green goblin lul, mag je niet eens bespringen :mad: ) |
Dan ben je goed opgeschoten.
Maar ik snap je niet helemaal. Je bent het Oscorp-gebouw in en je gaat door alle kantoorruimtes om de code van meerdere computers af te halen. Dan heb je toch nergens last van GB? |
Nej ik bedoel dat ik nergens echt problemen had alleen bij die GB zak :D ! Ben nu trouwens bezig uit dat gebouw te ontsnappen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow euh beheerders, deze topic kan wel dicht ik heb het spel ondertussen al een paar daagjes uit (gaar simpel spel zeg, pfff)!
|
Citaat:
Nu kan ik er nog posten :D ;) |
Citaat:
Dat level in Vulture's Tower is ook behoorlijk lastig. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |