![]() |
Doorverwijzen naar oude topics slaat nergens op...
Je komt het elke keer dat je op dit forum zit wel tegen, doorverwijzingen naar oude topics...
Iedere keer als je een onderwerp ter sprake wilt laten komen moet je volgens sommige forummers eerst iedere keer de zoekfunctie gebuiken om te kijken of het niet al eens eerder gepost is... Dan kun je net zo goed geen vragen stellen want volgens mij is alles wel eens eerder gepost.. Oke als het nou hoogstens vijf dagen geleden al gepost is oke..... dan is het idd niet nodig om het nog een keer te vragen.. Maar om elke keer eerst de zoekfunctie te moeten gebruiken is wel wat overdreven vind ik.. je moet toch je eigen verhaal kwijt kunnen? |
Ik denk dat je deze topic beter in Beleidszaken kan zetten.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Ja dat vind ik ook.. en soms dan heeft het topic wel hetzelfde onderwerp maar dan bedoel je het anders.. dus dan is het toch niet hetzelfde..
*heeft waarschijnlijk een zonnesteek.. let er maar niet op* |
Citaat:
|
Elke keer de zoekfunctie moeten gebruiken is nogal
overdreven, maar het kan soms geen kwaad. En vaak worden er links naar oudere topics gegeven als je dingen (op)zoekt, dus dan is het geen kwestie van 'je verhaal kwijtkunnen' imo. |
Als het gewoon een simpele vraag is kan je het imo ook gewoon ergens opzoeken voor je hier mensen voor je laat snuffelen. Dan kan je dus net zo goed de zoekfunctie gebruiken, zo raar is dat niet.
|
Citaat:
|
Kan je misschien eerst beter de vraag stellen "Wat is een oud topic?".
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Slaat wel degelijk ergens op.
|
Je hóeft de zoekfunctie niet te gebruiken, er is altijd wel iemand anders die dat doet. En meestal is het wel nuttig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |