![]() |
Rangen
Op lycoschat wordt gebruik gemaakt van rangen, hoe meer je intypt hoe hoger je wordt en zodoende krijg je steeds meer functies...
Dit kan op het forum ook een leuk idee zijn... Je kunt er dan ook voor zorgen dat mensen die zich misdragen een lager rang krijgen en minder snel stijgen in rang... (Ik las bij de index onder beleidszaken dat je over de toekomst van scholieren.com kan forummen dus ik denk dat dit wel de juiste plaats is hiervoor). |
nee
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: als forumbaas mag je wel wat duidelijker zijn hoor.... |
Bad idea :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rangen aan de hand van ...
aantal posts >>> :rolleyes: meest getyped woroden >>> wordt niet bijgehouden meets geopende topics >>> komen er nog meer onnuttige topics aan de meeste slotjes >>> hebben leden niets aan aan de beste reply's >>> wie gaat dat objectief kunnen bekijken aan de meeste bans >>> tja! Maw rangen van? Daarnaast meer functie's.. > Topics sluiten, delete, verplaatsen? Posts delete?? Het zal nogal een zooiten worden, een deel van de huidige fb'ers (dus eigen vooral de actieve) worden nu voor de slachtbank gehaald als ze nog maar iets doen. > IPs bekijken? Jaaaaaa.. dat is fijn! :rolleyes: > Admin lezen? Doe je nu toch ook al? > Minder floodcontrole? Wordt volgens mij veel werk voor Jon > PMs van andere lezen? Dat doen wij fb'er niet, dus waarom leden dan wel? Maw wat voor functie's? |
Een (lange) tijd geleden werden op de message boards van Wizards of the Coast sterren uitgereikt om te laten zien hoe goed of hoe veel iemand postte. Het enige resultaat ervan was dat leden gedwongen tegen andere leden op moesten kijken, elitisme en haat en nijd. Geen goed idee dus.
|
nee, wil je dat de onzinners het forum over nemen ofzo??
|
Ik vind het ook niet echt nodig.. alhoewel het wel kan slagen. Hangt maar af van de kinderachtigheid van het forumpubliek. Wil niet zeggen dat dat hier ook geldt, volgens mij zijn er hier teveel diverse forums om zo'n systeem te laten werken.
Post Rating: http://www.nucleair.com/images/5star.JPG |
Iedereen is gewoon gelijk en iedereen moet serieus genomen worden.
|
Citaat:
|
Hmmmz...
En dan krijg je natuurlijk types die er op kicken de laagste rang te halen... |
Citaat:
|
In de vroegere tijden van dit forum was er een postaantal onder de naam..
Dit is weggehaald om juist een soort rangverdeling kwijt te raken.. |
Lijkt me een goed plan. Dan is tenminste formeel vastgelegd dat ik dit forum 0wn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee is ronduit onzinnig.. Je hebt er geen zak aan en bovendien is het onhaalbaar..
|
Citaat:
Ik ben niet zo voor zon systeem. Het voegt weer een extra hierarchie toe en ik ben dqqr niet zon fan van |
Citaat:
Anders had je immers niet gereageerd. :o En ik, ach, ik lees alle reacties... Bij het lezen van een topic hangt het soms wel af van de topicstarter (of de laatste reactie). |
Citaat:
|
Leuk idee, maar slecht plan.
|
Het lijkt mij dat Tofke_H de bezwaren kernachtig heeft samengevat.
|
Citaat:
|
Zoiets dergelijks is al eens geweest.
Bij 400 posts mocht je een sig hebben. Nu mag iedereen dat gewoon. :) Niet echt een "rank", maar toch ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind t van een onzinner een mindere prestatie dan van iemand van F&L bijvoorbeeld ;) |
Citaat:
|
400 posts voor sig was wel gaaf :)
|
Jaaaaa. :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|