![]() |
Welke films heb je laatst gekocht?
Lijkt me niet zo moeilijk :)
Ik heb vandaag 3 dvd's gekocht: -Alfred Hitchcock's Psycho (11,99) -Reservoir Dogs (14,99) -The Shawshank Redemption (12,00) Not bad ey? (y) |
Tommy boy - 10 pleuro
|
antitrust, 3,99 :)
|
ik geloof dat dat american psycho of harry potter1 was...prijzen? dunno. onder 5euro iig
|
What's eating gilbert grape (4,99) en The virgin suicides (9,99).. allebei op dvd :)
|
Citaat:
naja ....! ik ook.. precies die 2 in een keer :eek: :D [alleen ik had The Virgin Suicides voor €6.99,- :o] |
^^
WICTCHES :eek: |
hmm dat zal Original Sin zijn geweest (4,99) en ik heb net Hell's Kitchen besteld (ook 4,99)
|
Citaat:
Jaa, het kan ook 6,99 zijn geweest hoor.. ik was de prijs alweer vergeten :o Was iig een paar weekjes terug bij de free record shop (geloof ik) |
Amélie.
|
Killing Zoe en Bride of chucky, voor respectievelijk 6,99 en 5,99
|
U2 - Rattle & Hum (4.99)
hehe nog goedkoper dan de muziekcd |
dvd's van Legally Blonde 2 en Finding Nemo
in Thailand gekocht :o |
Bend it Like Beckham op video
ik zoek Theo en Thea en de ontmaskering van het tenenkaasimperium, iemand gezien ergens? |
De Tweeling :)
|
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een film gekocht :|
|
Man On The Moon (leukleukleuk) en Y Tu Mama Tambien (oid).
Ben vooral benieuwd naar de laatste, schijnt een erg apart begin te hebben. -edit- oeps. :p |
Dr. Strangelove
Monty Python and the Holy Grail |
Gho, dat is een moeilijk vraag. Ik koop ongeveer nooit een film. Ik kijk ze in de bios, op TV en ik huur films.
Mickey Blue Eyes is het laatste gekocht onder mijn naam denk ik. |
Road to perdition en domestic disturbance
|
Lilja 4-ever op DVD :)
|
save the last dance (6,99)
|
ik heb m niet gekocht, maar gekregen voor mn verjaardag
Calimero en de piraten ofso :D |
eeeuhm...waar kopen jullie deze GOEDKOPE dvd's als ik vragen mag?? ik liep laatst in de free record shop en daar was wel vanalles afgeprijsd maar vooral erg oude films/dvd's
|
zo'n 10 maanden terug moet dat geweest zijn...
een videoband van The Whole Nine Yards en The Generals Daughter. (prijs weet ik niet, kging toen 2 dingen ruilen die ik voor me verjaardag had gehad (maar al had)) |
Miss congeniality 5,99
Vraagje, hoe komen jullie zo goedkoop aan videobanden? Deze was van de musicstore geloof ik maar goedkoper kon je hem echt niet krijgen. Daartegenover zit wel een heel goedkoop winkeltje maar die heeft alleen maar stomme video's :) |
*denkt heel diep na*
Ik denk de Tweeling *hoewel mn moeder die eigenlijk gekocht heeft :D * |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 video's
Monster's Inc. (9,98) Het beste van Telekids (0,98) :D |
Citaat:
Waar moet ik dan DVD'S kopen? Ik koop meestal bij de FRS |
Mijn laatsten zijn.. Star Wars 2 en U-571. Waarom ik SW2 heb gekocht ben ik ook nog niet helemaal uit. U-571 is gewoon een goede en spannende film. Verder koop ik echt alleen de films die je goed keer op keer kunt kijken: een echt goede film kijk je meestal niet voor de actiescenes. Verder download ik gewoon een hoop omdat de releases heel ver uit elkaar liggen en ik kan niet alles betalen.
|
Ehm..
Ik denk Excalibur, maar ik heb 2 weken geleden LotR: The Two Towers besteld. Telt dat ook? :P |
Ik ontdekte gisteren dat John woo's the killer op dvd in prijs was teruggebracht van 25 naar 10 euro. Couldn't resist the temptation, hoewel ik al een hele oude videoband had van de film.
Verder heb ik vandaag Final fantasy: the spirits within gekocht voor een acceptabele 20 euro(2 disc) vanwege de spectaculaire visuals. Tot slot ook nog Armageddon(anime)voor een schofterige 17,99. Ik heb nog overwogen om evil dead en Team vampire te kopen maar heb dit toch maar niet gedaan. :) |
The Pianist.
|
Blood: The last Vampire
Vampire Hunter D:Bloodlust Rojin Z Neon Genexis Evangelion! Alle 4 toppers! :D |
a knight's tale ( 5.00 euro)
|
godfather deel 2 en 3. prijzen weet ik nie meer... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
E.T. the Extra-Terrestrial op DVD
(voor 17,99 bij de mediamarkt, terwijl hij 36,99 kost bij de Music Store! Ga dus vooral naar de mediamarkt voor goedkope DVD's! Tenzij je ze gratis van internet wilt downloaden natuurlijk, maar da's niet goed voor de filmindustrie :( ) |
Amelie.
|
Citaat:
|
ik in engeland Shrek en mn broer Van Wilder.... die hier toen nog niet uit was gnagna....
btw... lekker boeiend eig... :S |
Koop bij de volgende ketens vooral GEEN dvd's
1: Ear & eye - A-so-ci-aal gewoon. (n) (n) (n) (n) (n) 2: V&d (n) (n) (n) (n) (n) 3: Music store (n) (n) (n) (n) (n) 4: De bijenkorf (n) (n) (n) (n) (n) Bij deze winkels wordt je afgezet waar je bij staat. 31,99 voor een dvd bij ear & eye? Grote kans dat hij bij FRS voor minder dan de helft in de schappen ligt. Het grootste prijsverschil dat ik ooit gemeten heb bedraagt maar liefts 32 euro. Voor precies dezelfde dvd! Frs is ook duur vergeleken met sommige kleinere winkels, maar is nog acceptabel voor een grote keten. |
The Good, the bad and the ugly (voor pa's verjaardag, wilde hem zelf ook zien :P)
L.A. confidential Beide bij de frs via internet. 2 voor 25 euro. |
Citaat:
|
*koopt nooit films*
maar mn broer heeft gisteren de dvd van Murder by Numbers gebrand gekregen* :D |
afgelopen week:
johnny english matrix reloaded shanghai knights cradle to the grave 2 fast 2 furious stargate Sg-1, seizoen 1, 2, 3, en 4 who am i halloween h20 the beach hollowman the one x-men 2 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |